کدخبر : 8051
شنبه 10 نوامبر 2018 - 9:10
فاقددیدگاه
یک دستاورد بزرگ دیگر برای ایلام

مشارکت سرمایه گذاران خارجی برای راه اندازی پروژه صنعتی در ایلام

در شرایط کنونی سرمایه گذاری یک شرکت خارجی در ایران و آن هم در ایلام بسیار حائز اهمیت و مهم است و یک دستاورد بزرگ قلمداد می شود.

مشارکت سرمایه گذاران خارجی در استان ایلام یک دستاورد بزرگ برای کشور و استان است. استاندار ایلام در دیدار با مدیرعامل شرکت غشا گستر گفت؛ سرمایه گذاری یک شرکت خارجی در شرایط موجود حائز اهمیت است.

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام امروز شنبه ۱۲ آبان ماه یونس دوست مدیر عامل و رضایی منش رئیس هیئت مدیره شرکت غشاگستر دالاهو وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با سلیمانی دشتکی استاندار ایلام دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار استاندار ایلام گفت؛ در شرایط کنونی سرمایه گذاری یک شرکت خارجی در ایران و آن هم در ایلام بسیار حائز اهمیت و مهم است و یک دستاورد بزرگ قلمداد می شود. استاندار ایلام در ادامه ضمن ابراز امیدواری جهت رفع مشکلات پیش روی این سرمایه‌گذاری گفت؛ ما از این سرمایه گذاری همه جانبه استقبال می کنیم چراکه این مهم باعث تحول در منطقه خواهد شد و به توسعه استان شتاب می بخشد.

وی در ادامه گفت؛ ایلام یک استان منحصر به فردی است؛ مرز مهران، اربعین، منابع عظیم نفت و گاز، آثار باستانی و تاریخ دور و دراز ایلام، طبیعت زیبا و آب و هوای چهارفصل ایلام این منطقه از کشور را مورد توجه قرار داده است.

لازم به ذکر است که شرکت غشاگستر با همکاری یک شرکت خارجی از کشور چین قراداد تولید فیلترهای ممبران با سرمایه گذاری ۶/۷ میلیون دلار ارزی و حدود ۲۰ میلیارد تومان ریالی در استان بسته است.محل اجرای طرح در شهرک صنعتی ایوان و در زمینی به مساحت ۷ هکتار بوده و قرار است در بازه زمانی ۹ ماهه ساخته شود. اهمیت بیشتر موضوع در این است که برای اولین بار این صنعت در خاورمیانه وارد کشور و استان ایلام می شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.