کدخبر : 7548
پنج‌شنبه 9 آگوست 2018 - 20:49
فاقددیدگاه

وزارت نیرو در خصوص هدر رفت آب در ایلام چاره اندیشی کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: هدر رفت آب یکی از چالش های جدی در زمینه کمبود آب در این استان است که در برخی از مناطق به 30 درصد می رسد و وزارت نیرو باید در خصوص رفع این مشکل چاره اندیشی کند.

به گزارش جامک به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، احمد کرمی در نشست معاونان عمرانی سراسر کشور افزود: این استان در زمینه هدر رفت آب در سدها و شبکه های آبرسانی نیز با مشکل مواجه است و در این خصوص نیز باید چاره اندیشی شود.
وی یادآور شد: همچنین در خصوص تعیین تکلیف سدها در مناطق مختلف این استان نیز اقدام خاصی صورت نگرفته و وضعیت برخی از سدها چندین سال بلاتکلیف باقی مانده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در خصوص نوسانات قیمت مصالح ومشکلاتی که در اجرای پروژه های عمرانی ایجاد شده است نیز گفت: با توجه به نوسانات قیمت مصالح روند اجرایی برخی پروژه ها با مشکل مواجه شده است.
کرمی افزود: باید راهکاری برای جبران خسارت پیمانکاران پیش بینی شود زیرا در بیشتر پروژه ها که تأمین مالی آن توسط اسناد خزانه است، پیمانکاران رغبت چندانی به شرکت در مناقصات ندارند.
معاون عمرانی استانداری ایلام به معوقات پرسنل شهرداری ها اشاره کرد و یادآور شد: این بدهی ها در حال افزایش است و هر روز این مساله بزرگ تر می شود و باید به سرعت نسبت به تأمین مالی حقوق پرسنل شهرداری ها چاره اندیشی شود.
وی همچنین در این نشست به افزایش وظایف و مأموریت های دفاتر روستایی استانداری ها اشاره کرد و گفت: با توجه به این وظایف و مأموریت ها چارت این دفاتر جوابگوی وظایف محوله به دفاتر روستایی نیست و این دفاتر نیاز به افزایش نیرو و ترمیم چارت اداری دارند تا سریعتر نسبت به انجام مأموریت ها اقدام شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.