کدخبر : 7516
چهارشنبه 1 آگوست 2018 - 13:53
فاقددیدگاه

اخلالگران اقتصادی با شدیدترین مجازات قضایی مواجه می شوند

دادستان کل کشور خطاب به مفسدان اقتصادی گفت: دستگاه قضایی با کسانیکه در فعالیت های اقتصادی کشور خدشه وارد و خواسته یا ناخواسته در جهت برنامه های دشمن حرکت کنند، با شدیدترین شکل ممکن برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه دادستان جدید ایلام اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ملت ایران فراز و نشیب های بسیاری را چون دوران جنگ ، شرارت های ضد انقلاب و تحریم های بسیار پشت سر گذاشته است.
وی افزود: امروز این مساله برای ما پدیده ای نو نیست که آمریکا دنبال آشوب و تقویت عناصر خود فروخته داخلی و خارجی و فشار اقتصادی علیه ملت ایران است، جنگ را در دوران تحریم ها به پیروزی رساندیم و دشمنان بدانند ایرانیان ملتی آبدیده است و با این حرکات نابخردانه نخواهند توانست کاری از پیش ببرند.
دادستان کل کشور تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی بویژه آمریکای جنایتکار به دنبال این کار است با استفاده از جنگ روانی بتواند موج ناامیدی را در اذهان عمومی القا و از این طرق به اهداف خود دست یابند.
حجت الاسلام منتظری اضافه کرد: ملت ایران باید بدانند حربه ناامید کردن مردم از آینده توسط دشمن بسیار خطرناک است، در جنگ نظامی باید حربه دشمن را شناسایی کنیم و متناسب با آن خود را مجهز کنیم.
وی یادآور شد: دشمن تلاش می کند با استفاده از فشار اقتصادی زندگی عادی و معیشت مردم را با مشکلاتی مواجه کند و بر اثر این فشارها موجی از نارضایتی را در داخل کشور رواج دهد.
دادستان کشور گفت: دشمن در صدد ایجاد شکاف و تفرقه بین مردم و حاکمیت است و با توسل به انواع توطئه ها و نیرنگ های شیطانی و بزرگ جلوه دادن ضعف ها و مشکلات نارضایتی عمومی را ایجاد کند، چرا که می داند بزرگترین سرمایه نظام حضور همیشگی مردم است.
منتظری تاکید کرد: با این وجود باید گفت همه چیز دست دشمن نیست و یکسری اشکالات در داخل وجود دارد، دست اندارکاران و کسانیکه در عرصه اقتصاد کار می کنند باید شرایط حاد کشور و امروز را در نظر بگیرند و متناسب با آن تصمیم بگیرند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تشکیل شورای هماهنگی قوای سه گانه اظهار داشت: باید در این شرایط متناسب با جنگ اقتصادی برنامه ریزی کنیم، به طور قطع دستگاه قضایی هم در خصوص مبارزه با این ترفندها و جنگ اقتصادی دشمن خود را مجهز کرده است.
دادستان کشور افزود: عوامل مرتبط قوه قضائیه چون داستان ها، مدیران کل داگستری و قضات آمادگی دارند در مبارزه با فساد و عناصر مفسد و کسانی که در مسیر کمک به دشمنان زمینه فشار اقتصادی را به مردم وارد کرده اند به طور قاطعانه برخورد کند.
حجت الاسلام منتظری خطاب به مفسدان اقتصادی و عوامل اخلال گر تاکید کرد: قبل از اینکه این افراد به دام دستگاه قضایی گرفتار شوند و چنگال عدالت آنها را بگیرد از این اقدامات دست بکشند چراکه این فعالیت ها آب به آسیاب دشمن ریختن بوده و هر ایرانی که در این مسیر حرکت کند به ملت خیانت و و مرتکب جرمی شده که با جرایم زمان عادی تفاوت بسیاری دارد.
وی گفت: تذکر ما به این افراد و کسانی که فریب خورده اند این است که این اقدام آنها هم داستان شدن با دشمنان نظام است دستگاه قضا به زودی با قاطعیت تمام با آنها برخورد خواهد کرد.
در این آیین با تقدر از زحمات حشمت الله شریفی ، افشار خسروی زاد به عنوان دادستان جدید ایلام معرفی شد./ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.