کدخبر : 7215
شنبه 9 ژوئن 2018 - 8:21
فاقددیدگاه

تزریق امید و توانمندی به مردم و دولت برجستگی رهبری نظام است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: تزریق امید و توانمندی به ارکان دولت و مردم در شرایط سخت و بحرانی از هنرهای ناب رهبری در 29 سال گذشته بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، در خطبه‌های نماز جمعه ایلام گفت: مدیریت مشترک امام راحل و رهبر معظم انقلاب در هدایت انقلاب و نظام اسلامی در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط رهاورد ۴۰ سالگی عمر انقلاب است.
وی اظهار کرد: رهبری آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و سه دهه مدیریت شایسته و عبور از توفان‌ها و تلاطم‌ها و خنثی کردن تهدیدات بنیان برافکن دشمن و فراز و نشیب‌های انقلاب کمتر از تدبیر و هوشیاری رهبری داهیانه سکاندار و بنیان‌گذار نظام اسلامی در دهه دوم، سوم و چهارم انقلاب نبوده است.
خطیب نماز جمعه ایلام، با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی باروحیه جهادی قابل‌حل است، گفت: حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی و دور زدن تحریم‌های ظالمانه است.
وی، با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با راه انداختن جنگ روانی و جنگ اقتصادی در ۴۰ سالگی انقلاب به دنبال به‌زانو درآوردن نظام ملت ایران است، ابراز کرد: متأسفانه در داخل همه مطبوعات زنجیره‌ای به این جنگ نرم و ناکارآمدی نظام و بزرگنمایی مشکلات اقتصادی و تضعیف مدیریت اقتصادی دامن می‌زنند.
امام‌جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه روز جهانی قدس از برجسته‌ترین یادگارهای امام راحل است، یادآور شد: امام خمینی (ره) با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس آرزوی صهیونیستی و حامیان آن برای تشکیل خاورمیانه بزرگ و اسرائیل از نیل تا فرات را تبدیل به یاس و نا امیدی کرد.
وی، با بیان اینکه روز جهانی قدس نمایش وحدت امت اسلامی و اتحاد و انسجام جهان اسلام و روز مرگ و نابودی رژیم صهیونیستی است تصریح کرد: یام روز جهانی قدس و حضور مسلمانان در سراسر جهان در راهپیمایی روز قدس تحقق پیروزی مردم فلسطین و برگشت آنها به سرزمین آباء و اجدادی خویش و سنت لایتغیر الهی است.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل با پشتیبانی غربی‌ها و برخی از رژیم مرتجع عرب به ویژه رژیم آل سعود در طول ۷۰ سال اشغالگری به عنوان بزرگترین جنایتکار قرن شناخته شده است، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم فلسطین صاعقه‌ای بر صهیونیست‌ها و حامیان غربی و عربی آن‌ها فرود آورده است./ایرنا ایلام

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.