کدخبر : 6226
سه‌شنبه 26 سپتامبر 2017 - 14:32
فاقددیدگاه

بیمارستان فوق تخصصی کوثر ایلام، در آستانه بهره برداری

مدیرعامل بیمارستان کوثر ایلام گفت: فاز اول بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کوثر ایلام با اعتبار 500 میلیارد ریال هفته آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد.

دکتر محمدرضا عبدالهی اظهار کرد: بیمارستان کوثر دارای بخش های زنان و زایمان، مراقبت های ویژه، هشت اتاق عمل، ۱۳ مطب تخصصی و فوق تخصصی، ای سی یو نوزادان، سی سی یو، آنژیوگرافی، قلب، دندانپزشکی، سه زایشگاه و زایمان در آب، اورژانس، آزمایشگاه و داروخانه، جراحی زنان و مردان و کلیه بخش های پاراکلینیکی و دندانپزشکی است.
وی با بیان اینکه در این مرکز تامین اکسیژن، گاز بیهوشی، ساکشن و هوای فشرده بصورت مرکزی و با سیستمی جدید و بروز است، افزود: راه اندازی مرحله دوم این بیمارستان با بخش های ام آر ای، سی تی اسکن، آنژیوگرافی و جراحی قلب به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که فضاهای فیزیکی ساخته شده و آماده خرید، نصب و راه اندازی است و در صورت تصویب تسهیلات، این بخش های تخصصی نیز در مدت زمان ۶ ماه راه اندازی خواهد شد.
دکتر عبدالهی یادآور شد: با راه اندازی فاز دوم این مرکز امکان انجام جراحی قلب باز و آنژیوپلاستی برای بیماران فراهم می شود و تعرفه دریافتی از بیماران در این مرکز بر اساس نرخ های تعیین شده از سوی دولت برای مراکز درمانی بخش خصوصی خواهد بود.
مدیر عامل بیمارستان کوثر ایلام افزود: ایجاد ۱۰۲ تخت بیمارستانی در این مرکز درمانی پیش بینی شده که در مواقع بحرانی قابلیت افزایش تا ۲۵۰ تخت را نیز دارد.
به گزارش ایرنا، ساخت مجتمع بزرگ درمانی تخصصی و فوق تخصصی کوثر با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع در هفت طبقه و ۱۰۲ تختخواب، ۵۴ اتاق تک نفره، ۱۰ سوئیت و چهار اتاق وی آی پی ۶ سال به طول انجامیده و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و توانسته زمینه اشتغال ۳۵۴ نفر را به صورت مستقیم فراهم کند.
منبع : ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.