کدخبر : 5403
شنبه 4 فوریه 2017 - 15:10
فاقددیدگاه

مرحله نخست پایانه بین المللی فرودگاه ایلام تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می رسد

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: مرحله نخست پایانه بین المللی فرودگاه شهدای ایلام به زودی تکمیل و تا 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

علی متانت  اظهار کرد: ساخت فرودگاه بین المللی ایلام در ۲ مرحله برنامه ریزی شده و در دست اقدام است که مرحله نخست آن از محل اعتبارهای استانی و مرحله دوم آن نیز با همکاری فرودگاه های کشور ساخته خواهد شد.
وی از انجام مراحل تکمیل مرحله نخست پایانه مسافری این فرودگاه خبر داد و افزود: مرحله نخست این فرودگاه شامل اجرای فونداسیون و اسکلت فلزی است که اکنون مراحل ساخت آن با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال انجام است که به زوی در محل پایانه نصب خواهد شد.
مدیر فرودگاه ایلام تاکید کرد: تکمیل این پایانه می تواند گامی مهم در توسعه فرودگاه ایلام و افزایش پروازها در مسیرهای داخلی و خارجی به همراه داشته باشد.
متانت با اشاره به افزایش پروازهای این فرودگاه در مسیر ایلام – تهران و دیگر مسیرها در نیمه نخست سال آینده افزود: با رایزنی های انجام شده و از اواسط هفته جاری (سه شنبه ۱۹ بهمن) یک پرواز دیگر در مسیر تهران – ایلام توسط شرکت هواپیمایی ماهان به پروازهای موجود افزوده خواهد شد.
به گزارش ایرنا، به طور میانگین روزانه سه پرواز هوایی در مسیر رفت و برگشت تهران – ایلام انجام می شود.
وجود پایانه مسافری و تجاری در مرز بین المللی مهران و راه اندازی منطقه آزاد تجاری در این خروجی بین المللی در آینده نزدیک، ضرورت افزایش شمار پروازهای داخلی و برقراری پروازهای خارجی و به دنبال آن پایانه های مسافری در فرودگاه شهدای ایلام برای جا به جایی مسافران و حمل کالاها را دو چندان کرده است.

منبع: ایرنا ایلام

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.