کدخبر : 3717
چهارشنبه 7 سپتامبر 2016 - 10:06
یک دیدگاه

درس هایی که شورای چهارم به مردم ایلام داد

پایگاه خبری جامک : مهدی کاکاخانی/: چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ایلام ماندگارترین شورایی هست که درذهن مردم باقی خواهد ماند. شورایی که هیچگاه با هم  «شور» نکردند و با رفتارهای جالب توجه هر چند وقت یکبار افکار عمومی را به شدت تحت تاثیر خود قرار دادند.

با نگاهی به عملکرد این شورا و رفتارهای سینوسی آنان عبرت ها و تجارب زیادی را برای انتخاب های بعدی به جای گذاشتند. اینکه دیگر مردم هیچ ایل و طایفه ای برای داشتن چندین عضو در شورا به خود مغرور نخواهند شد. این که همه ایلات و طوایف ساکن در مرکز استان به درستی پی برده اند داشتن یک نماینده با کیفیت، متعهد، پاکدست، اخلاق مدار، مردم دار، هزار بار بهتر از داشتن چندین عضو ناکارآمد و حاشیه ساز است.

شورای چهارم ترکیب ناهمگونی بودند که به وصله ناچسب این شهر تبدیل شدند. قصد نداریم به تحلیل و بررسی رفتارهای تک تک اعضای این شورا بپردازیم و چون نیک می دانیم عمر این شورا به پایان رسیده و پرداختن به آنها و بحث و بررسی پیرامون تصمیمات و رفتارهایشان از آنان قهرمانان پوشالی خواهد ساخت.

بسیار علاقه مندیم که عمر این شورا هرچه سریعتر تمام شود و مردم در اردیبهشت ۹۶ پاسخ این همه دهن کجی به شعور و احساسات شان را در پای صندوق های رای به آنها بدهند.

شاید الان نزد خود چنین می پندارند که کارنامه درخشانی دارند و فردا روز بازهم مردم برایشان فرش قرمز پهن کرده  و به احترامشان کلاه از سربرمی دارند؛  ولی بدانند که واقعا اینچنین نیست.

پیشنهاد می شود به خاطر جبران همه رفتارهایی که باعث شد مردم ناراحت شوند و در بیشتر مواقع باعث دلسردی و تزریق ناامیدی به جامعه شدند و هزاران دلیل ناگفته ی دیگر…؛ با تنظیم بیانه ای دسته جمعی در دور پنجم شوراها از نام نویسی و ورود به رقابت های انتخاباتی انصراف داده  و از همه مردم شهر ایلام عذرخواهی کنند.

به نظر اگر اینچنین کنند این بهترین تصمیمی خواهد بود که برای همیشه در حافظه تاریخی مردمان شهر ایلام ماندگار خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
نظرات بازدید کنندگان
  1. خیلی تند نوشتی،شاید خود شما هم دچار قبیله و قبیله گرایی شدین!!

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.