کدخبر : 18057
شنبه 3 ژوئن 2023 - 7:34
فاقددیدگاه

احداث بلوار در جاده اصلی روستاهای گله‌جار، گلزار و هرکبود گلزار

فرماندار چوار از ایجاد بلوار در جاده اصلی روستاهای گله‌جار، گلزار و هرکبود گلزار پیرو مطالبه مردم و به‌منظور کاهش سوانح جاده‌ای خبر داد.

ابراهیم یعقوبی فرماندار چوار با اعلام این خبر اظهار داشت: جاده اصلی روستاهای گله‌جار، گلزار و هرکبود گلزار به‌نوعی نقطه اتصال ۳ شهرستان ایلام، چوار و ایوان با حجم بالای تردد می‌باشد و همین امر هرساله سبب بروز سوانح ناگوار جاده‌ای در این محور می‌شود.  

یعقوبی با اشاره به اینکه این محور پیشانی ورود زائرین عتبات عالیات به استان است، افزود: با مطالعات کارشناسی صورت گرفته و پیرو مطالبه بحق مردم، پیمانکار پروژه مشخص شده و عملیات اجرایی ساخت بلوار با تجهیز کارگاه آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: احداث بلوار در جاده اصلی ۳ روستای گله‌جار، گلزار و هرکبود گلزار و هم‌چنین ایجاد فضای سبز و تامین روشنایی توسط پیمانکار و با نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و شهرستان چوار انجام خواهد شد.

گفتنی است فرماندار چوار در بازدید از محل احداث بلوار در جاده اصلی روستاهای گله‌جار، گلزار و هرکبود گلزار، بر لزوم تسریع در روند تکمیل این پروژه تاکید کرد و افتتاح این مسیر را یکی از راه‌های کاهش تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی شهرستان دانست.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.