کدخبر : 18032
سه‌شنبه 30 می 2023 - 14:40
فاقددیدگاه
فرمانده انتظامی استان خبر داد:

دستگیری ۲۱ متهم اقتصادی در ایلام طی ۳ روز گذشته

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز طی ۳ روز گذشته بیش از ۲۰ میلیارد کالای قاچاق کشف و ۲۱ متهم دستگیر شدند.

سردار «جمال سلمانی» در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رصد و اشرافیت اطلاعاتی با هماهنگی های قضایی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از جمله لوازم خانگی، فرآورده های گوشتی، کودشیمیایی، انواع کالاهای ممنوعه، کالای های گمرکی و دخانی قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.
 
وی با بیان اینکه این طرح در ۷۲ساعت  گذشته به مرحله اجرا درآمده است، بیان کرد: در این مدت ۱۱ دستگاه خودرو سبک وسنگین حامل کالای قاچاق شناسایی توقیف و ۲۱  متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام  با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را بیست  میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال اعلام کردند، ادامه داد:  متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
 
به گزارش جامک به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس ایلام، سلمانی با بیان اینکه مبارزه بی امان با کالای قاچاق یکی از اولویت های اصلی این فرماندهی است، تصریح کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد می نماید و این اجازه را نخواهد داد تا قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی جامعه را خدشه دار کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.