کدخبر : 17635
دوشنبه 27 مارس 2023 - 12:40
فاقددیدگاه
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی ایلام خبر داد؛

علاقه‌مندی ۲ شرکت چینی‌ به سرمایه گذاری در ایلام

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی ایلام از علاقه‌مندی دو شرکت چینی‌ به سرمایه گذاری در ایلام خبر داد و گفت: شرایط برای سرمایه گذاری در استان فراهم است.

به گزارش جامک به نقل از روابط عمومی اقتصاد و دارایی ایلام، سعید رشنوادی به علاقه شدید یک شرکت سرمایه گذاری چینی به گوگرد ایلام، افزود: این شرکت قرار است تولید سولفیدکربن به میزان ۶۰ هزار تن را دستور کار قرار دهد.

وی افزود: ۱۶ جلسه توسط مرکز خدمات سرمایه گذاری در همین زمینه برگزار شده که ۱۰ جلسه برای حل مشکلات سرمایه گذاری و ۶ جلسه نیز برای سرمایه گذاران خارجی بوده است.

وی تاکید: با سرمایه گذاری دو شرکت چینی قرار است طرح‌های خوب صنعتی در استان اجرایی شود، این طرح‌ها در زمینه سلیکون منگنز و تولید کربن است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با اشاره به سرمایه گذاری پنج میلیون دلاری یک شرکت چینی برای کارخانه سیلیکون منگنز در دهلران یادآور شد: همه مجوزهای لازم برای این طرح در دهلران صادر و چهار هکتار زمین در شهرک صنعتی دهلران نیز برای اجرای طرح اختصاص یافته است.

رشنوادی اظهار کرد: ۱۰۰ نفر در فاز اول کارخانه سیلیکون منگنز شهرستان مرزی دهلران صاحب شغل می‌شوند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: همچنین یک شرکت از روسیه در زمینه بهره برداری نفت و گاز با سرمایه گذاری ۲.۷ میلیارد دلاری در جنوب استان مشغول به کار است.

رشنوادی تصریح کرد: ۸۲۵ میلیارد تومان تبصره ۱۸ در استان سال گذشته پرداخت شد که منجر به اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شده است.

وی گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات نیز در مرحله انعقاد قرار دارد و ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تبصره ۱۸ در سال جاری به استان اختصاص یافته است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.