کدخبر : 17617
شنبه 25 مارس 2023 - 21:38
فاقددیدگاه
امام جمعه ایلام:

مسئولان زمینه حضور سرمایه گذاران را در ایلام فراهم کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر تلاش همه مسئولان و مدیران و مردم برای رشد تولید و مهار تورم، گفت: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی هایی که در استان وجود دارد، زمینه حضور و جذب سرمایه گذران در ایلام فراهم شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اله نور کریمی تبار، روز یکشنبه در دیدار نورزی استاندار ایلام، معاونین استاندار و جمعی از مدیران ستادی استانداری ایلام، اظهار کرد: در سال جدید با بارش های رحمت الهی که در استان و کشور داشتیم، نشاط و شادابی در جامعه ایجاد کرده است و ارتباط و دیپلماسی که بین جمهوری اسلامی و دیگر کشورها روی داده است و بازارهای جدیدی برای فروش محصولات ایرانی باز می شود و سرمایه گذاری های جدیدی که در داخل کشور صورت می گیرد، این نشانه تحولی است که خداوند متعال کمک می کند.

وی با تقدیر از زحمات استاندار ایلام و مجموعه استانداری، اظهار کرد: در استان باید رویکرد جدیدی داشته باشیم، شاخص و چشم اندازی که مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید مشخص کردند، معیاری برای ارزیابی مدیران از خود است، استان ایلام ظرفیت و توانمندی هایی که دارد که باید بیش از اینها مورد توجه قرار گیرند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: جمعیت استان جمعیت کمی است و باید از ظرفیت هایی‌که در استان وجود دارد در راستای ایجاد اشتغال استفاده کرد و اگر این ظرفیت ها بالفعل شود، می‌توان مشکل اشتغال را در استان برطرف کرد و حتی جذب کننده کارگر از دیگر استان ها نیز باشیم.

مدیران و مسئولان زمینه حضور سرمایه گذاران را در ایلام فراهم کنند

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: مدیران و مسولان استان با دعوت از گرفتن از سرمایه گذاران ایلامی و غیر ایلامی در استان و خارج استان تلاش کنند و و زمینه ورود سرمایه گذران در استان فراهم کنند، در این زمینه تعدادی از متخصصین گرد هم آمده و راهکارهای جذب سرمایه گزاران در استان فراهم شود.

امام جمعه ایلام گفت: برای هر کاری نیاز به تلاش و تخصص است و البته فراتر از همه اینها امدادهای غیبی الهی است که به کمک می آید و نباید در امور تنها به داشته های خود متکی باشیم و از خدا کمک بخواهیم که در انجام امور موفق شویم.

وی بیان کرد: اگر تقوا محور کار فعالیت های هر مدیری قرار گیرد، خداوند او را یاری می کند و سبب ساز خواهد بود و هیچ گاه در امور در بن بست قرار نمی گیرد، کسی که تقوای الهی داشته باشد خداوند قدرت تشخیص به او می دهد و تشخیص حق و باطل ثمره تقوا است و این موضوع در نگاه اعتقادی ما وجود دارد.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه امداد غیبی الهی مشروط به تلاش انسان است، در دفاع مقدس نظیر امدادهای غیبی بسیار زیاد است، در اوج تحریم های فلج کننده ای که دشمن ایجاد کرده و دشمن انتظار داشت که مردم به کف خیابان بیایند، امروز می بینیم که کشورهای مختلف به سوی ایران دست نیاز دراز می کنند و خواستار ارتباط هستند و این لطف خدا و ثمره پایمردی مردم و بندگی خداست که اینجور قلب های دیگران را متوجه کردند که بیایند دست برداری به سوی ایران دراز کنند.

امام جمعه ایلام با تاکید بر تلاش همه مسئولان و مدیران و مردم برای رشد تولید و مهار تورم، یادآور شد: باید تلاش شود از طریق کارهای مدیریتی علت گرانی های برخی اقلام از جمله میوه را در استان شناسایی و برطرف شود، برای اشتغال جوانان استان هم گام های بزرگی برداشته شود و با اراده و تلاشی که در مجموعه استان وجود دارد، به صورت هدفمند نیازهای استان با نگاه اشتغالزایی و رشد تولید اولویت بندی شود و این وعده الهی است که با صبر و پای کار بودن مشکلات حل خواهد شد.

وی گفت:در جامعه اسلامی باید ظاهر جامعه حفظ شود، تظاهر به روزه خواری نباید در سطح جامعه وجود داشته باشد و باید با امر به معروف و نهی از منکر این موضوع در جامعه مدیریت شود و بر اساس دستورالعملی که در مورد حجاب و عفاف به دستگاه های اجرایی ایلاغ شده است نسبت به حفظ و رعایت پوشش اسلامی در سطح ادارات و دستگاه های اجرایی و جامعه تلاش کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.