کدخبر : 17460
یکشنبه 12 فوریه 2023 - 8:39
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

امتیاز تیم فوتبال در لیگ دست دوم به ایلام اختصاص یابد

امتیاز تیم فوتبال در لیگ دست دوم و لیگ یک نوجوانان به ایلام اختصاص یابد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام شامگاه شنبه در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که نمایندگان مردم حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، با قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، گفت: امروز و در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم با همه ظرفیت به میدان آمدند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام تجدید میثاق و لبخند دشمنان قسم خورده را به یأس و ناامیدی تبدیل کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: شأن و منزلت مردم بسیار بالا است و امروز علیرغم مشکلات مردم ولایتمدار و دوستدار نظام مقدس جمهوری اسلامی این چنین به صحنه آمدند و در تاریخ این صحنه ضبط و ثبت شد، لذا با کمال فروتنی در برابر این مردم عزیز سر تعظیم فرود می‌آوریم.

استاندار ایلام افزود: امروز همچنین مردم سایر استان‌ها و شهرهای سراسر کشور نیز حماسه آفریدند و همانطور که در ایام هشت سال دفاع مقدس لحظه‌ای سنگر را خالی نکردند امروز نیز با همان روحیه در صحنه حضور یافتند که حادثه زمین فوتبال شهدای چوار از مصادیق آن است و جهان ورزشی از این حادثه، غم‌بار شد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از حضور رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه در استان به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای والامقام حادثه زمین فوتبال چوار گفت: استان ایلام دارای ویژگی‌ها و صفات برجسته‌ای همچون مقاومت، سلحشوری و دینداری است و علاوه بر این همجواری با سه استان کشور عراق و تردد میلیون‌ها زائر در ایام اربعین و در طی سال و همچنین مراودات اقتصادی با این استان‌ها و برپایی نمایشگاه‌های صنعتی و کشاورزی و فرهنگی در کشور عراق بر دیگر مزیت‌های این استان افزوده است‌.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: استان ایلام از ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف برخوردار است که کمتر به آنها توجه شده است که یکی از این ظرفیت‌ها، ورزش است، امروز اهمیت ورزش به قدری است که به عنوان یک صنعت تاثیرگذار در جامعه کنونی مطرح است.

دکتر بهرام نیا گفت: از ظرفیت‌های استان نیز چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی برای تقویت بخش ورزش به خصوص در حوزه فوتبال استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه یکی از مطالبات مهم استان را اختصاص امتیاز لیگ دو فوتبال به استان ایلام و لیگ یک به نوجوانان عنوان کرد و افزود: امیدواریم در قالب این سفر این مطالبه مهم مورد توجه قرار گیرد و در استان نیز حمایت‌های لازم نیز صورت خواهد گرفت، بر همین مبنا نیاز است که به استان نگاه ویژه‌ای بشود و امیدواریم شاهد رونق صنعت ورزش استان ایلام باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.