کدخبر : 17383
سه‌شنبه 31 ژانویه 2023 - 8:43
فاقددیدگاه

نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه ایلام در کربلا برگزار شد

نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه ویژه صنایع دستی و توانمندی‌های صنعتی و کشاورزی استان ایلام در کربلا برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه در نشست هماهنگی برای  برگزاری نمایشگاه ویژه صنایع دستی، گردشگری وتوانمندی‌های صنعتی و کشاورزی استان ایلام در کربلا با اشاره به اهمیت سفر سه روزه استاندار ایلام و هیئت همراه به کشور عراق و رایزنی‌ها و تفاهم‌نامه همکاری با استان بابل عراق و کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای بازاریابی محصولات استان در کشور عراق است.

دکتر “شهریار عباسی” گفت: این نمایشگاه با محوریت تولیدات استان در حوزه‌های مختلف صنایع دستی، گلیم نقش برجسته، صنایع غذایی و شرکت های لوله سازی و توانمندی‌های صنعتی و کشاورزی اجرا می شود.

در این نشست اعضا در خصوص برگزاری هر چه بهتر برگزار کردن این نمایشگاه در استان کربلا، بحث و تبادل نظر کردند و تصمیمات لازم نیز در این خصوص اتخاذ شد.

 با پیگیری استاندار ایلام و موافقت سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا، نمایشگاه ویژه صنایع دستی، گردشگری، فرهنگی و توانمندی‌های صنعتی و کشاورزی استان ایلام در کربلا به میمنت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا برگزار می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.