کدخبر : 17256
یکشنبه 15 ژانویه 2023 - 8:16
فاقددیدگاه

تاکید بر حضور موثر ایلام در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام بر حضور موثر استان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تاکید کرد.

مهندس “سعید هژبری” شامگاه  امروز شنبه ۲۴ دی در نشست بررسی نحوه مشارکت دستگاه های اجرایی استان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که در تهران برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای معرفی هر چه بهتر ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری و صنایع استان در بخش های مختلف است که باید از فرصت به نحو مطلوب استفاده کنیم. 

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام  با تاکید بر حضور دستگاه های اجرایی ایلام در این نمایشگاه برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری استان گفت: دستگاه های اجرایی استان مکلف هستند توانمندی ها و ظرفیت های خود از قبیل ظرفیت های روستایی، عشایری، کشاورزی، محیط زیست و … را در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به نمایش بگذارند که این نمایشگاه می تواند فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت های استان در بخش های مختلف باشد.

هژبری با تاکید بر اینکه گردشگری را به عنوان پیشران اقتصادی استان ایلام می توان معرفی کرد، ادامه داد: برای توسعه و رونق گردشگری از ظرفیت های کنگره اربعین، محصولات تولیدی عشایر، فرصت مرز و ایجاد بستر برای گردشگران کشور همسایه نیز باید به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، تولید محتوا، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری استان ایلام بسیار حائز اهمیت است.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.