کدخبر : 17031
چهارشنبه 7 دسامبر 2022 - 9:19
فاقددیدگاه

دانشجو در صف اول مبارزه با سلطه‌جویی استکبار جهانی است

استاندار ایلام گفت: دانشجویان در مبارزه با زیاده‌خواهی و سلطه‌جویی استکبار جهانی در صف اول ایستاده و در این مسیر با بصیرت توام با بینشی نافذ، نقش مهمی در آگاهی‌بخشی جامعه داشته‌اند.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» در پیامی به مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: روز دانشجو یادآور جانفشانی دانشجویان مهدی شریعت‌رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیا است، این روز نشان از نقش مهم و اثرگذار دانشجویان و دانشگاهیان انقلابی در مقابله با استبداد شاهنشاهی و استکبار جهانی است.

وی گفت: در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانشگاه همواره مظهر و نماد رشد، تعالی، تحول‌خواهی و کمال‌جویی بوده و دانشجو در مسیر توسعه و پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی برای رسیدن به فتح قله‌های رفیع باورها و اندیشه‌های ناب ایران اسلامی در حرکت بوده است.

بهرام‌نیا ادامه داد: دانشجویان و دانشگاهیان این قشر فرهیخته، فهیم و عدالت‌خواه همواره در مبارزه با زیاده‌خواهی و سلطه‌جویی استکبار جهانی در صف اول ایستاده و در این مسیر با بصیرت توام با بینشی نافذ، نقش مهمی در آگاهی‌بخشی جامعه داشته‌اند.

استاندار ایلام در این پیام آورده است: ۱۶ آذر را که نمادی از استقلال، آزادی و استکبارستیزی دانشجویان است به مردم شریف استان ایلام به‌ویژه دانشگاهیان و دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون همگان را مسئلت می‌دارم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.