کدخبر : 16974
شنبه 3 دسامبر 2022 - 9:06
فاقددیدگاه
ورزشکاران پاورلیفتینگ ایلام راهی مسابقات آسیایی امارات شدند&body=http://www.jammak.ir/?p=16974" title="این مطلب را برای دوستان خود بفرستید!">
ورزشکاران پاورلیفتینگ ایلام راهی مسابقات آسیایی امارات شدند
شش ورزشکار ایلامی رشته پاورلیفتینگ با بدرقه مسئولان ورزش و جوانان این استان راهی مسابقات قهرمانی آسیا در امارات شدند.

ورزشکاران پاورلیفتینگ استان ایلام روز چهارشنبه با حضور و بدرقه مدیرکل ورزش و جوانان این استان رهسپار مسابقات قهرمانی آسیا در امارات شدند.

شهاب شهبازی در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران ایلامی اعزامی به امارات، اظهار داشت: استان ایلام در رشته پاورلیفتینگ دارای استعدادهای درخشانی است که کسب مدال های ملی و بین المللی توسط ورزشکاران ایلامی این رشته، ضرورت توجه به این رشته را در استان ایلام افزایش می دهد.

وی بیان کرد: مسابقات پاورلیفتینگ کلاسیک قهرمانی آسیا از دهم تا شانزدهم آذرماه در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در شهر دوبی امارات برگزار خواهد شد و تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در این مسابقات با ترکیبی کامل حضور خواهد داشت.

شهبازی با بیان اینکه از استان ایلام نیز ۶ ورزشکار در قالب تیم ملی در رده های مختلف حضور خواهند داشت، افزود: اعضای تیم اعزامی ایلام را علی حیدر امیدیان،مراد ایدی،امین اله باغلانی ، فرید جهانی پور به عنوان ورزشکار و جعفر پیری نیا و محمد شنبه ایی به عنوان داور تشکیل می دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام بیان کرد: ورزشکاران اعزامی عضو باشگاه تنومند ایلام با مدیریت آقای محمد محمدی هستند.

این ورزشکاران به بدرقه مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام به همراه معاونین و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان، نماینده سازمان بسیج ورزشکاران و جمعی از پیشکسوتان این رشته راهی مسابقات آسیایی امارات شدند.

۱۵۰ باشگاه ورزشی در رشته های بدنسازی و پرورش اندام در استان ایلام فعالیت دارند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
ورزشکاران پاورلیفتینگ ایلام راهی مسابقات آسیایی امارات شدند&body=http://www.jammak.ir/?p=16974" title="این مطلب را برای دوستان خود بفرستید!">
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.