کدخبر : 16905
چهارشنبه 23 نوامبر 2022 - 10:56
فاقددیدگاه
۹۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ایلام اختصاص یافت&body=http://www.jammak.ir/?p=16905" title="این مطلب را برای دوستان خود بفرستید!">
استاندار ایلام گفت: ۹۰۰ میلیارد تومان در سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به ایلام برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان اختصاص یافته است.

حسن بهرام نیا با تاکید بر تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان، افزود: در سفر معاون رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به ایلام ۹۰۰ میلیارد تومان مصوب شد که این اعتبار به طرح‌های بسیار مهم که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند اختصاص می‌یابد.

وی در ادامه گفت: این میزان اعتبار به ایلام برای تونل کبیرکوه، پمپاژهای نیمه کاره استان، جاده مهران – دهلران، مسیر مواصلاتی ایلام – مهران …در نظر گرفته شده است.

بهرام نیا با قدردانی از حضور نمایندگان استان در مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این نشست، افزود: بحث عدالت محوری و ایجاد توازن در بودجه مهم‌ترین بحث‌های مورد نظر در این نشست است.

استاندار ایلام در بخش دوم سخنان خود با تاکید بر رعایت استانداردها در ساخت و سازها، بیان داشت: به خاطر تامین مسکن شهروندان و کمبود زمین در شهر ایلام، ساخت و سازها در ارتفاعات ایجاد می‌شود اما سطح اشتغال در ساخت و سازها باید استاندارد باشد.

وی با اشاره به قطعی برق، آب و گاز خانه باغ‌ها در شهرک صنعتی ایلام، گفت: آب و برق و گاز خانه باغ‌ها واقع در شهرک صنعتی ایلام قطع است و از طریق مراجع قضایی اقامه دعوی و پس از آن به سرمایه گذاران دارای اهلیت واگذار می‌شود.

استاندار ایلام در خصوص تاسیس شرکت‌های فناور و دانش بنیان در شهرک صنعتی نیز تصریح کرد: زمانی که شرکت‌های فناور فعالیت خود را آغاز کنند باید دستگاه‌های خدمات رسان تا ورودی محل شرکت باید خدمات خود را ایجاد کند.

بهرام نیا در بخش سوم سخنان خود در خصوص تسهیلات تبصره ۱۶، با بیان اینکه این تسهیلات شناور است، گفت: اگر چنانچه دستگاهی در جذب تسهیلات تبصره ۱۶ ناتوان باشد این اعتبارات به سایر دستگاه‌ها هدایت می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
۹۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ایلام اختصاص یافت&body=http://www.jammak.ir/?p=16905" title="این مطلب را برای دوستان خود بفرستید!">
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.