کدخبر : 16890
سه‌شنبه 22 نوامبر 2022 - 8:19
فاقددیدگاه
دستگیری عاملان اصلی آتش سوزی مسجد آبدانان&body=http://www.jammak.ir/?p=16890" title="این مطلب را برای دوستان خود بفرستید!">
دادستان ایلام با اشاره به دستگیری عاملان اصلی آتش سوزی مسجد شهرستان آبدانان گفت: پنج نفر از عوامل ناامنی آبدانان که شامل یک خانم و ۴ آقا بودند، دستگیر شدند.

عبدالوهاب بخشنده اظهار داشت: این گروه با همراه داشتن ۱۰ عدد بمب دست ساز کوکتل مولوتوف که در مخفیگاه آن‌ها تعداد زیادی مواد که برای ساخت این بمب‌ها تهیه شده بود کشف گردید و این تیم متلاشی شد.

وی اضافه کرد: تخریب اموال عمومی، تخریب درمانگاه بقیه الله، آتش کشیدن مسجد جامع این شهر و همچنین تخریب تنها مرکز سی تی اسکن این شهرستان از اقدامات اغتشاشگران بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در خصوص مجازات اغتشاشگران بیان کرد: قطعاً شدیدترین مجازات برای این افراد اعمال خواهد شد و افراد دستگیر شده از افرادی که در خارج از کشور هستند و دارای کانال تلگرامی و کانال‌های دیگر می‌باشند و اغتشاشگران را به عملیات خرابکارانه تشویق کردند خود و خانواده‌های آن‌ها شناسایی شده‌اند.

بخشنده در پایان مطرح کرد: این افراد دلسوز نیستند و در جهت تخریب اموال عمومی اغتشاشگران را تحریک می‌کنند شناسایی شده‌اند و قطعاً به سزای اعمال ننگین خود می‌رسند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
دستگیری عاملان اصلی آتش سوزی مسجد آبدانان&body=http://www.jammak.ir/?p=16890" title="این مطلب را برای دوستان خود بفرستید!">
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.