کدخبر : 16776
چهارشنبه 2 نوامبر 2022 - 8:07
فاقددیدگاه

CIA برای آشوب‌های اخیر ۵۳ میلیون دلار هزینه کرد

به منظور مدیریت اغتشاشات اخیر ۵۳ میلیون دلار اعتبار برای سازمان CIA و آژانس ها و رسانه های ماهواره ای ۱۳۱ میلیون دلار پول ویژه آشوب های اخیر در نظر گرفته شد.

سردار جمال شاکرمی روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان ایلام اظهار داشت: اغتشاشات اخیر حاصل پروژه سازمان های جاسوسی و اتاق های فکر آمریکا و همپیمانان این کشور و یک طرح از قبل تعیین و طراحی شده است، دشمنان در اغتشاشات اخیر با تمام توان نیروی انسانی، سایبری، تجهیزاتی و ایدئولوژیک خود برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی به میدان آمدند.

وی افزود: دشمنان به دنبال اغتشاشات در کشور است، مطالبه سازی کاذب و ناکارآمد نشان دادن نظام و دولت از کارهای دشمنان است و ما هم باید با تمام توان پای کار باشیم و نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه رئیس جمهور کنونی آمریکا بیشتر از ترامپ روی چالش کشیدن ایران تلاش کرده است.

تاکید کرد: دشمن با استفاده کمک مالی از طریق رمزارزها در اغتشاشات اقدام می کرد و برای تقویت رسانه ای در حوادث اخیر بودجه های کلانی در نظر گرفته بود.

سردار شاکرمی بیان کرد: برای تقویت رسانه ای در حوادث اخیر بودجه های کلانی در نظر گرفته شده بود، دشمن از روش های مختلف و رسانه ها به دنبال عملیات روانی است و در همین ارتباط میلیاردها تومان اعتبار گذاشته است.

وی اضافه کرد: به منظور مدیریت اغتشاشات اخیر ۵۳ میلیون دلار اعتبار برای سازمان CIA و آژانس ها و رسانه های ماهواره ای ۱۳۱ میلیون دلار پول ویژه آشوب های اخیر در نظر گرفته شد، ایجاد و ترویج خشونت خیابانی، حملات سایبری و ماهواره ای، حضور اعضای اتاق های فکر آمریکا در بین احزاب کُرد، تخریب وجهه ایران در سطح بین المللی، ایجاد ناامنی در داخل کشور، تحریک به اعتصابات بازار و اصناف، کشته سازی های دروغین و انتساب به نیروهای نظامی، تبدیل اعتراضات مدنی به شورش های خونین و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها از دیگر اهداف برنامه ریزان اغتشاشات بود./ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.