کدخبر : 16643
سه‌شنبه 11 اکتبر 2022 - 11:45
فاقددیدگاه
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

مسابقات ورزشی کارکنان‌ دولت در ایلام‌ برگزار شد

به همت هیئت انجمن‌های ورزشی استان ایلام و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یکدوره مسابقات ورزشی کارکنان دولت در رشته های دارت، فوتبال رومیز و طناب کشی به مدت دو روز از دهم لغایت دوازدهم مهرماه در محل سالن ورزشی دانشگاه ایلام برگزار شد.

به گزارش جامک؛ در جریان این مسابقات در رشته فوتبال رومیز و در بخش تیمی آقایان تیم های “شهدای شهرداری( آتش نشانی)”، “آتش نشانی” و “اداره کل اقتصاد و دارایی” به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش تیمی بانوان هم به ترتیب تیم های “اقتصاد و دارایی(ب)”، “راهداری” و “اقتصاد و دارایی( الف)” عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی فوتبال رومیز آقایان هم به ترتیب ” قدرت ساده‌ میری” از دانشگاه آزاد، “مهدی عسکری” از شهدای شهرداری( آتش نشانی) و ” حسین پورمند” از اداره کل کتابخانه‌های عمومی مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته ی طناب کشی آقایان تیم های “آتش نشانی”، “شرکت گاز” و “مدیریت درمان تامین اجتماعی” در جایگاه های اول تا سوم ایستادند و در بخش بانوان هم تیم های “دانشگاه ایلام” و “منابع طبیعی و آبخیزداری” اول و دوم شدند و تیم های “اداره امور مالیاتی” و “شرکت گاز” مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در رشته ی دارت آقایان هم به ترتیب تیم های “مدیریت درمان تآمین اجتماعی”، “سازمان مدیریت و برنامه ریزی” و “شهدای شهرداری ( آتش نشانی)” مقام اول تا سوم را کسب کردند و تیم های “مدیریت درمان تامین اجتماعی” و “سازمان مدیریت و برنامه ریزی” در بخش بانوان اول و دوم شدند و مقام سوم مشترک به تیم های “راهداری و حمل و نقل جاده ای” و “آموزش و پرورش ایوان” رسید.

در رشته ی دارت انفرادی بانوان هم به ترتیب ” صفورا مومنی” از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ” سمیه ایدی نیا” از استانداری مقام های اول و دوم را به دست آوردند و ” فریده عباسی” از منابع طبیعی و ” معصومه کریمی” از مدیریت و برنامه ریزی مشترکا سوم شدند.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور دکتر عباسی؛ معاون‌ امور اقتصادی استانداری ایلام، شهاب شهبازی؛ مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، دکتر چولکی؛ رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان، دکتر شکری؛ معاون دانشجویی دانشگاه ایلام ، دکتر رضایی؛ مدیر تربیت بدنی دانشگاه ایلام و جمعی از علاقمندان با اهدای جوایز و کاپ مسابقات به برگزیدگان برگزار شد.

هیئت انجمن‌های ورزشی استان ایلام به ریاست دکتر ارسلان‌ چولکی دارای ۲۱ کمیته ورزشی تحت پوشش است و فعالیت چشمگیری در برگزاری مسابقات در سطح گسترده دارد و همواره در راستای تداوم اهداف عالی ورزشی و توجه به ایجاد نشاط و تندرستی گام های مثبتی برداشته است.

در این‌ دوره آقایان سید داود

سجادی اسدآبادی، اسلام انصاری فر، اقبال گوهری، فرزاد صیدی، فرزاد محسن بیگی، جعفر زرگوشی، سعید نرگسی، مهدی عسکری، حسن بشیری، محمدجواد ایمانیان، علی رستمی، شکروندی و خانم ها فاطمه همتی، خدیجه چولکی و دکتر آزرم در کمیته اجرائی مسابقات فعالیت داشتند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.