کدخبر : 15447
چهارشنبه 20 آوریل 2022 - 9:15
فاقددیدگاه

نجات سگ نگهبانِ گرفتار در حریق توسط آتش‌نشانان

​مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از نجات یک قلاده سگ بالغ گرفتار در میان زبانه های آتش در یک ساختمان مسکونی خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از نجات یک قلاده سگ بالغ گرفتار در میان زبانه های آتش در یک ساختمان مسکونی خبر داد.

نصرت اله لطفی شامگاه سه شنبه گفت: آتش سوزی عصر امروز در یک ساختمان در حال ساخت رخ داد که با اطلاع از این موضوع، ماموران آتش نشانی در سریع ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: باتوجه به حجم گسترده آتش و دود و اینکه احتمال سرایت آتش به دیگر ساختمان های منطقه وجود داشت، سه دستگاه ماشین مهار آتش به همراه ۱۰ نفر آتش نشان اقدام به مهار و کنترل آتش کردند.

لطفی یادآور شد: نکته قابل توجه در این عملیات حضور یک سگ نگهبان این بنای مسکونی بود که در داخل ساختمان و میان زبانه های آتش گیر افتاده بود که نیروهای آتش نشان با ورود به داخل ساختمان در حال سوختن اقدام به نجات این حیوان کردند.

وی ادامه داد: هرچند در محل انبار ساختمان مقادیر زیادی یونولیت انباشت شده بود اما علت چگونگی آتش سوزی و میزان خسارت وارده در حال بررسی است.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران آتش نشانی و مهار آتش، از سرایت آن به دیگر منازل مسکونی و ساختمان های اطراف جلوگیری شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.