کدخبر : 14830
یکشنبه 9 ژانویه 2022 - 9:31
فاقددیدگاه
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

شرایط کنترل ورودی‌ها و قرنطینه در مرز مهران بهتر شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: هرچند اقدامات خوبی در مرز مهران انجام شده، اما کافی نیست و باید راهکارهای مناسب برای اجرایی شدن مصوبات قرارگاه کرونا در خصوص کنترل ورودی‌ها و قرنطینه در این مرز فراهم شود.

“محمد سبحان حسنی”  در نشست ستاد کرونای استان اظهار کرد:  احتمال سرایت سویه اومیکرون در استان وجود دارد، از دستگاه‌های اجرایی، نظارت و رسانه ها خواست در خصوص دستورالعمل‌های اجرایی، شیوه نامه های نظارتی و فرهنگ سازی موثر، اقدامات لازم را به عمل آورده و مردم را به تزریق دز سوم واکسن ترغیب کنند.

وی گفت: بر اساس گزارش های رسیده میزان مرگ و میر در این سویه کم، اما میزان سرایت آن بسیار زیاد است و  ضرورت دارد ضمن رعایت دستورالعمل های اجرایی، مراقبت بهداشتی نیز در دستور کار باشد.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با تاکید بر رعایت الزامات آموزشی، توسعه واکسیناسیون  و پروتکل های بهداشتی در مدارس گفت: رسانه ها و صدا و سیما با اطلاع رسانی به موقع و شهرداریها با تبلیغات محیطی در خصوص ترغیب مردم به تزریق دز سوم واکسن اقدامات موثری را با تولید محتوا و فرهنگ سازی در جهت غلبه بر روند صعودی کرونا به انجام رسانند.

حسنی با بیان اینکه اقدامات خوبی در مرز مهران انجام شده، اما کافی نیست، از فرماندار مهران خواست با نظارت فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا، راهکارهای مناسب را جهت اجرایی شدن مصوبات قرارگاه کرونا در خصوص کنترل ورودی ها و قرنطینه در مرز مهران را فراهم آورند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام  با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در مدیریت افکار عمومی و گره گشایی از مشکلات مردم را دارند، تاکید کرد: رسانه‌ها با رویکرد توسعه محور، نقد سازنده و نگاه انسانی در جهت رفع مشکلات و گرفتاری های مردم کوشا هستند که مانند گذشته با تولید محتوا و آگاه سازی مردم خطرات احتمالی سویه جدید را گوشزد کنند.

حسنی با بیان اینکه نقد رسانه ها در رفع نقاط ضعف، شناخت کمبودها و رفع مشکلات مردم گره گشا خواهد بود، گفت: همه مسوولان از نقد منصفانه اصحاب رسانه برای گره گشایی از مشکلات مردم و پیشبرد اهداف دولت استقبال کنند.

وی گفت: اگر چه تلاش رسانه ها جنبه معنوی داشته و اغلب اقدامات و فعالیت های آنها برای رضایت خداوند بوده و اجر معنوی دارد، ولی ضرورت دارد مدیران و مسوولان امر نیز در مناسبات های مختلف از این قشر زحمتکش و پای کار تجلیل کنند./ایسنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.