کدخبر : 14816
شنبه 8 ژانویه 2022 - 9:02
فاقددیدگاه

طرح تولید جوجه یک روزه در ایلام راه اندازی می شود

استاندار ایلام گفت: طرح تولید جوجه یک روزه با ظرفیت یک میلیون قطعه در ایلام راه اندازی می شود.

به گزارش جامک به نقل از خبرگزاری مهر: حسن بهرام نیا عصر جمعه در دیدار با نماینده سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در دوران بازسازی، زیرساخت های توسعه ای در آن تکمیل نشد و با عدم سرمایه گذاری، محرومیت های آن نیز دو چندان شد، اظهار داشت: ضرورت دارد امروز به پاس ایثارگریهای این مردم هلدینگ های سرمایه گذاری مهم کشور از جمله ستاد اجرایی، بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و غیره، هم در حوزه سرمایه گذاری و هم در حوزه مسئولیت های اجتماعی بخشی از این محرومیت ها را جبران کنند.

وی با اشاره به کار تخصصی هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، ابراز داشت: با توجه به ظرفیت های استان در حوزه کشاورزی، صنایع تبدیلی و تامین مواد غذایی ضرورت احداث کارخانه جات و افزایش صادرات می تواند استان را در وضعیت مطلوبی قرار دهد.

استاندار ایلام با اشاره به مسئولیت اجتماعی شرکت ها و هلدینگ های فعال در استان یادآور شد: وظیفه برخی هلدینگ ها وبنیادها زدودن غبار محرومیت از استانهاست، ضرورت دارد در این راستا ایلام بصورت ویژه دیده شود و خواستار تسریع در راه اندازی گاوداری پنج هزار راسی و طرح تولید جوجه یک روزه با ظرفیت یک میلیون قطعه در استان شد.

نماینده هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای راه اندازی گاوداری پنج هزار راسی و طرح تولید جوجه یک روزه با ظرفیت یک میلیون قطعه در ایلام قول مساعد داد.

مشیدی بیان کرد: هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی امام (ره) کلیه تجهیزات خریداری شده طرح تولید جوجه یک روزه با ظرفیت یک میلیون قطعه را به استان منتقل و با کمک اتحادیه مرغداران به صورت عام المنفعه اجرا می کند.

وی یادآور شد: این هلدینگ آمادگی لازم در زمینه اجرای طرح های کشت و صنعت بزرگ مقیاس را نیز در استان ایلام دارد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.