کدخبر : 14774
یکشنبه 2 ژانویه 2022 - 8:35
فاقددیدگاه

مبادی مرز مهران بیشتر کنترل شود

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام خواستار کنترل مبادی مرز مهران شدو ضمن تاکید بر ضرورت راستی آزمایی تست های پی سی آر، از فرماندار مهران خواست ظرف یک هفته مشکلات قرنطینه را مرتفع کند.

«محمدسبحان حسنی» در نشست ستاد استانی کرونا اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت طرح شهید سلیمانی بعنوان یکی از طرح های موفق همچنان ادامه یابد.

وی بر تولید محتوا توسط رسانه ها و صدا و سیما به منظور افزایش واکسیناسیون و فرهنگ سازی در این زمینه، بر تبلیغات محیطی توسط شهرداریها تاکید و خواستار ضرورت رعایت پروتکل ها و زدن ماسک در جامعه شد.

معاون سیاسی استاندار ایلام از شهرداری ها خواست در راستای حفظ سلامت عمومی جامعه و بهداشت آن اقدامات موثری را به انجام رسانند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها واکسیناسیون دانش آموزان را بعنوان یک مطالبه عمومی والدین تبیین کنند، از آموزش و پرورش خواست بهداشت مدارس را به دقت مورد بررسی قرار داده و مدارسی که امتیاز پایینی دارند را بهبود بخشند.

 حسنی اظهار با بیان اینکه رعایت پروتکل ها در اجتماعات بر عهده دستگاه مجری است، گفت: با توجه به مناسبت های متعدد پیش رو اعم از گرامی داشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و شهادت حضرت زهرا(س)  و سایر تجمعاتی که برگزار می شود دانشگاه علوم پزشکی با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها نظارت لازم را به عمل آورد.

وی خواستار کنترل مبادی مرز مهران شدو ضمن تاکید بر ضرورت راستی آزمایی تست های پی سی آر، از فرماندار مهران خواست ظرف یک هفته مشکلات قرنطینه را مرتفع نماید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تقدیر از نقش موثر رسانه ها در فرهنگ سازی رعایت پروتکل ها، تولید محتوا و انجام واکسیناسیون، بر تقویت آموزش‌ها و اطلاع رسانی اقدامات موثر در ادامه تاکید کرد.

حسنی، افزایش واکسن مادران باردار و تزریق دز سوم  واکسن کرونا را از دیگر  موارد مهم بر شمرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان و رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتر اقدام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.