کدخبر : 14769
شنبه 1 ژانویه 2022 - 14:16
فاقددیدگاه
سرمربی تیم پالایش گاز ایلام:

داور اشتباه کرد

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام از داور دیدار این تیم با ملوان انزلی انتقاد کرد.

«ندا عزیزپور» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تیم ایلام در نیمه اول و دقیقه چهارم توسط «روناک جعفرزاده» یک گل به تیم حریف زده شد و خوشبختانه در این نیمه تیم ایلام با نتیجه یک بر صفر تیم حریف را شکست داد، اظهار کرد: در نیمه دوم با قضاوت‌های غیرمنصفانه و عدم دقت کافی داور، متاسفانه تیم حریف توانست گل زده شده را جبران کند و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه سوت‌های اشتباه داور مسابقه، اعصاب بازیکنان ایلام را بهم ریخت و آن‌ها تمرکز لازم را نداشتند، افزود: بازیکنان دو تیم فقط ۲۵ دقیقه اجازه گرم کردن در این هوای بسیار سرد را داشتند که در این فصل این زمان اصلاً مناسب نیست و باید شرایط میزبانی به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام از داوری این دیدار انتقاد کرد و گفت: از ابتدای فصل تاکنون سه پنالتی به ضرر تیم ایلام سوت زده شده، انتظار می‌رود این بازی‌ها به شکلی حرفه‌ای و قوی تصویربرداری شوند تا همه چیز مشخص شود و ما از داوران بین‌المللی کشورمان انتظارات بیشتری داریم تا دقت کافی را در صحنه‌ها داشته باشند.

عزیزپور تصریح کرد: وضعیت خیلی بدی را قبل از مسابقه پشت سر گذاشتیم و قرار بود این بازی ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه برگزار شود و ما  ۲۰ دقیقه به ساعت ۱۲ در زمین بودیم که متأسفانه اجازه تمرین به ما ندادند و ما را به یک رختکن سرد فرستادند که سیستم گرمایشی هم نداشت.

وی به صحنه پنالتی امروز تیمش که منجر به گل ملوان شد اشاره کرد و گفت: خط دفاعی ما مرتکب خطایی نشد و حتی کمک داور هم پرچم نزد ولی داور وسط حتی نظر کمکش را نخواست و همین سوت‌های اشتباه است که تمام معادلات را بهم می‌زند و تیم‌های مثل ما که با سختی در این رقابت‌ها حضور دارند، امتیازهای ارزشمند را به راحتی از دست می‌دهند.

عزیزپور گفت: سرمربی حتی کنار زمین اجازه اعتراض ندارد ولی در فوتبال آقایان این طور نیست و سوت‌های که امروزعلیه ما زده شد بازیکنان ما را در زمین عصبی کرد و این موضوع در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

دیدار دیروز تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام با ملوان انزلی با نتیجه مساوی ۱-۱ پایان یافت.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.