کدخبر : 14457
چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 8:26
فاقددیدگاه

نان در ایلام، گران اما بی‌کیفیت

معاون اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اهمیت کیفیت نان و اعلام نارضایتی از کیفیت نان گفت : در صورتی که نانوایی ها نسبت به افزایش کیفیت و اصلاح وزن چانه ها اقدام نکنند، قیمت به روال سابق باز می‌گردد.

ایسنا؛ “جهانگیر رستمزاد” در نشست ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر  افزایش نظارتها بصورت روزانه و مستمر، تجمیع شده و اثرگذار در روند کنترل قیمت ها باشد، اظهار  کرد: اگر مردم همپای بازرسان، مطالبه گرانه در روند گرانفروشی برخی افراد فرصت‌طلب نظارت کنند، هم میزان تخلفات گرانفروشی کم میشود و هم دیگر شاهد فشار به مردم و قیمت های نامتعادل نیستیم.

وی بر ضرورت گزارشات مردمی از گران فروشان به تعزیرات تاکید کرد و افزود: باید تلاش کرد  نظارت بر بازار محسوس باشد تا عرصه بر متخلفان و گران فروشان تنگ شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با انتقاد از تفاوت قیمت در شهرهای مختلف، از دستگاه‌های متولی و نظارتی خواست در این راستا اقدامات لازم را بعمل آوره تا با متخلفان برخورد شود.
 
وی بیان داشت: باید هیچ مماشاتی با متخلفین صورت نگیرد تا دیگر کسی به خودش اجازه تخلف ندهد.

جهانگیر رستمزاد با تاکید بر اینکه جهادکشاورزی نظارت بر توزیع محصولات کشاورزی را افزایش دهد، خواستار برخورد با متخلفین خارج از چرخه تولید خوراک دام شد.

وی با اشاره به اهمیت کیفیت نان و اعلام نارضایتی از کیفیت و کاهش وزن چانه گفت: در صورتی که نانوایی ها نسبت به افزایش کیفیت و اصلاح وزن چانه ها اقدام نکنند، قیمت  به روال سابق باز می گردد.

معاون اقتصادی خواستار گشت و سرکشی روزانه از نانوایی ها شد و گفت: اگر نانوایی تخلف داشته باشد حتما سهمیه آرد آن کسر می گردد.

وی با اشاره به ذخایر کالاهای اساسی در استان گفت: بر اساس گزارش های اعلامی، وضعیت ذخیره کالاهای اساسی در انبارهای استان مطلوب است و هیچ مشکلی از نظر کمبود کالاهای اساسی، نهاده های دامی و ذخیره گوشت و مرغ در استان وجود ندارد.

رستمزاد از مدیر کل اقتصادی استانداری خواست در جلسه هم اندیشی با اصناف، بازرسی، جهاد کشاورزی و غیره هماهنگی لازم را جهت بازدید های روزانه بعمل آورده و ضمن بررسی کارشناسی موضوعات، نتایج اعلام و برای مردم  اطلاع‌رسانیگردد.
 
وی با تاکید بر ساماندهی ماشین های فروش میوه و تره بار از شهرداری خواست هر چه سریعتر میدان میوه و تره بار استان و میادین میوه و تره بار محلی را مشخص کند.

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه در توزیع بازار مرغ مشکل خاصی وجود ندارد خواستار مدیریت بازار مرغ استان در آخر هفته ها شد و بر رهگیری ماشین های حمل مرغ تا مقصد تاکید کرد.

رستمزاد با بیان اینکه نباید به بهانه تغییرات مدیریتی، نظارت دستگاه های اجرایی بر امور مختلف مختل شود، گفت: حضور در بازار و نظارت بر اصناف به جهت جلوگیری از فرصت طلبی افراد سودجو در هر مقطع و زمانی ضرورت دارد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.