کدخبر : 14253
دوشنبه 18 اکتبر 2021 - 9:33
فاقددیدگاه

رفع تصرف ۹۲۰ هکتار از اراضی ملی استان ایلام در سال گذشته

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: در سال گذشته ۹۲۰ هکتار از اراضی استان رفع تصرف شد.

علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام  در گفتگو با میزان در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان هلیلان گفت: در سال گذشته در سطح استان ایلام ۹۲۰ هکتار از اراضی ملی توسط افراد سودجو به صورت غیرمجاز تصرف شده بود که با احکام دستگاه قضایی استان رفع تصرف شد و به بیت‌المال اعاده شد.

وی افزود: در شهرستان هلیلان در سال گذشته ۳۵ هکتار از اراضی ملی این شهرستان به صورت غیرقانونی توسط افراد سودجو تصرف شده بود که با احکام صادر شده در دادگستری استان این اراضی به بیت المال اعاده شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام همچنین از ارتقاء دادگاه هلیلان به دادگستری خبر داد و گفت: با ارتقای بخش هلیلان به شهرستان و پیگیری‌های انجام شده و با موفقت ریاست قوه قضاییه از ابتدای امسال دادگاه شهرستان به دادگستری ارتقاء یافت.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم جابر نوری به عنوان رئیس دادگستری شهرستان هلیلان معرفی و زحمات بهروز نجفی رئیس سابق تقدیر به عمل آمد.

همچنین با حکم حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ریاست قوه قضائیه، جابر نوری به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان هلیلان معرفی و از تلاش‌های بهروز نجفی در دوران تصدی این سمت تقدیر و تجلیل شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.