کدخبر : 14220
چهارشنبه 13 اکتبر 2021 - 8:31
فاقددیدگاه

چرا روند احداث میدان میوه و تره‌بار ایلام طولانی شده است؟

استاندار ایلام از طولانی شدن روند احداث میدان جدید میوه و تره بار استان انتقاد کرد.

به گزارش جامک به نقل از ایسنا؛ محمد نوذری در نشست ستاد تنظیم بازار استان، اظهار کرد: روند اجرای میدان جدید میوه و تره بار ایلام طولانی شده و همه دستگاه‌ها  باید در اجرای این پروژه همکاری کنند.
وی خواستار تعیین تکلیف مصوبات نشست های قبلی در خصوص میدان میوه و تره بار مرکز استان شد و گفت: در کلنگ زنی میدان جدید میوه و تره بار ایلام، بررسی های کارشناسی لحاظ نشده و اختلافاتی که باید در سیر مراحل قبل حل می شد هنوز لاینحل باقی مانده است.
استاندار ایلام با بیان اینکه ریشه اختلافات از قبیل نحوه ارزیابی قیمت کارشناسی زمین، تعین تکلیف چاه آب شرب امور عشایری، زمین جهاد کشاورزی و زمین راه و شهرسازی و آب و فاضلاب شهری، منجر به عدم اجرای طرح شده، ابراز داشت: فرماندار ایلام هرچه سریعتر نسبت به حل مشکلات موجود اقدام نموده و نتیجه اقدامات را ظرف چند روز آینده جهت تصمیم گیری ارسال کند.

 نوذری با تاکید بر اینکه جهاد کشاورزی در خصوص تعیین قیمت زمین، نظر کارشناسی معقولانه با رعایت ملاحظات مردمی را در نظر بگیرد، از شهرداری ایلام خواست زمینی به مساحت مورد نیاز تسطیح و در اختیار آب و فاضلاب قرار دهد و به خاطر مسایل حقوقی باید سند زمین مورد نظر به اسم آبفا منتقل شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: تاکنون نشست های متعددی برای رفع مشکلات این طرح برگزار شده اما هربار به دلایل مختلف اجرای آن به تاخیر افتاده است.
جهانگیر رستمزاد گفت:  محل اجرای این طرح بدون هماهنگی های انجام شده کلنگ زنی شده بود که روند اجرای آن را همچنان به تاخیر انداخته است.
وی افزود: ایلام تنها استان فاقد میدان میوه و تره بار است، می طلبد دستگاه های مرتبط با موضوع برای اجرایی شدن این طرح که تعهداتی ایجاد کرده همکاری لازم را داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.