کدخبر : 14186
دوشنبه 11 اکتبر 2021 - 8:11
فاقددیدگاه
استاندار ایلام خبر داد:

سرمایه گذاری ۸ میلیارد دلاری در صنعت نفت و گاز ایلام

استاندار ایلام از سرمایه گذاری هشت میلیارد دلاری در صنعت نفت و گاز ایلام طی سال های اخیر خبر داد.

 به گزارش جامک؛ محمد نوذری عصر روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری ایلام با اشاره به ظرفیت های نفت و گاز در ایلام، اظهار داشت: کارهای بسیار بزرگی در ایلام به‌ویژه در حوزه نفت و گاز انجام گرفته است.

وی گفت: طی سال های اخیر بیش از هشت میلیارد دلار در این حوزه سرمایه گذاری کرده است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان ۴.۵ میلیارد دلار دیگر برای سرمایه گذاری در صنعت نفت و گاز استان تصویب شده است، بیان کرد: استان ایلام استانی ثروتمند و ثروت آفرین است، نباید به بهانه مطالبه گری و محرومیت زدایی فرصت های سرمایه گذاری از استان گرفته شود.

نوذری افزود: باید تلاش کرد به بهترین شکل ممکن از ظرفیت های ویژه در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، گردشگری، اربعین و منابع  خدادادی نفت و گاز استان بهره برداری شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه ایلام از نظر جمعیت و وسعت کوچک است اما ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی برای توسعه و رونق تولید دارد، ابراز داشت: حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در استان با استفاده از ظرفیت های موجود می تواند وصعیت اقتصادی استان و معیشتی مردم را متحول کند.

وی افزود: تسریع در صدور مجوزها، تعیین تکلیف بدهی های معوق با شرایط آسان و تأمین تسهیلات مورد نیاز برای طرح های نیمه تمام استان و همچنین سرمایه درگردش واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله اقداماتی است که باید در سریعترین زمان ممکن صورت گیرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.