کدخبر : 14183
دوشنبه 11 اکتبر 2021 - 7:53
فاقددیدگاه

آمار ابتلا به کرونا در ایلام از ۶۱ هزار نفر فراتر رفت/ آخرین آمار واکسیناسیون در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۶۱ هزار و ۲۱ نفر رسیده است.

به گزارش جامک؛ «محمد کریمیان» اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۵ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده و  شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۶۱ هزار و ۲۱ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان نداشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۱۰۹۲ نفر است، تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۷۸ بیمار کرونایی در استان بستری‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون در کرونا گفت: از ابتدای شروع واکسیناسیون تاکنون تعداد ۴۶۷ هزار و ۹۹۱ دز واکسن در سطح استان با تلاش و جدیت همکاران حوزه بهداشت واکسن دریافت کرده‌اند.

کریمیان با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۰۱۸۹مورد واکسن کووید ۱۹ توسط همکاران حوزه بهداشت و شبکه های بهداشت و درمان سطح استان تزریق شده است،  تصریح کرد: تا ۱۵ مهرماه، بیش از ۴۱.۵ درصد از جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال ایلامی حداقل یک دوز واکسن را تزریق کرده‌اند، که این آمار، عدد قابل قبولی برای استان است.

 وی  با بیان اینکه استقبال این گروه سنی از واکسیناسیون بسیار خوب بوده، است، افزود: واکسیناسیون به صورت روان در حال انجام بوده و بیشتر شهرستان‌ها از ظرفیت مدارس برای واکسیناسیون استفاده کرده‌اند و امیدواریم بقیه دانش آموزان نیز هرچه سریع‌تر به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در رابطه با وضعیت بیماری کرونا در استان، نیز اظهار کرد: خوشبختانه روند مبتلایان کاهشی است و فقط در شهرستان‌های ایلام، چرداول و ایوان آمار بالایی به لحاظ شیوع بیماری وجود دارد که نیاز است در این راستا مراقبت‌های لازم در برای کاهش آمار مبتلایان صورت پذیرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.