کدخبر : 14115
چهارشنبه 29 سپتامبر 2021 - 17:50
فاقددیدگاه

نگاه ارباب رعیتی برخی کارکنان ادارات ایلام به ارباب رجوع!

نکته قابل توجه در عصر انفجار اطلاعات، توسعه شهروند خبرنگاری و حاکم شدن مدیریت شیشه‌ای، هنوز ته مانده‌ی نگاه ارباب رعیتی به مردم توسط برخی افراد شاغل در نهادهای اداری ایلام دیده می شود.

پایگاه خبری جامک: «….چند سال پیش خبر دستگیری دوتن از کارمندان مسکن و شهرسازی به اتهام جعل سند، فروش مال غیر و زمین خواری همگانی شد. این اقدام که با هوشمندی نهادهای امنیتی و نظارتی اتفاق افتاد، آن دو نفر اخراج و از مجموعه راه و شهرسازی منفک شدند.

همان اوایل کاملا مشخص بود این اتفاق باعث تضییع حقوق افرادی می شود. از جمله کسانی که امروز در راهروهای دادگاه به دنبال اثباب حق خود بوده، یک معلم بازنشسته است. او سال ۹۵ پاداش ۳۰ سال خدمت معلمی و کار شرافتمندانه خود را صرف خرید یک قطعه زمین دارای سند مالکیت رسمی نموده که اینک تمام عوامل دست به دست هم داده تا تنها سرمایه زندگیش بر باد رفته ببیند…»

حال این فرهنگی بازنشسته طی تماس تلفنی با رسانه «جامک» بیش از آنکه به خاطر تحمیل ضرر و زیان هنگفت ناراحت باشد، از نحوه برخورد یکی از کارکنان حوزه حقوقی اداره مسکن و شهرسازی ایلام گله مند بود.

اینکه چه موضوعی و یا رفتاری باعث رنجش این دبیر خوشنام ایلامی شده مدنظر این رسانه نمی باشد و این یاداشت هم به دنبال درخواست برخورد یا هر اقدامی علیه فرد خاصی نیست. موضوع صرفا جهت یادآوری ضرورت تشدید نظارت بر اجرای طرح تکریم مراجعین به دستگاه های دولتی است.

نکته قابل توجه در عصر انفجار اطلاعات، توسعه شهروند خبرنگاری و حاکم شدن مدیریت شیشه‌ای، هنوز ته مانده‌ی نگاه ارباب رعیتی به مردم توسط برخی افراد شاغل در نهادهای اداری ایلام دیده می شود.

این اقلیت هنوز نمی فهمند که دوران بی‌احترامی و بی توجهی به مراجعین یا به تعبیری دیگر “مشتریان” به پایان رسیده است. بنابراین به منظور جلوگیری از تحمیل هرگونه آسیب به شخصیت اجتماعی سازمان و اداره متبوع، برگزاری دوره های آگاه سازی و آموزش نحوه ارتباط با مراجعین و مشتری مداری برای آنان ضرورت دارد.

نام کارمند مربوطه و همچنین معلم بازنشسته نزد جامک محفوظ است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.