کدخبر : 14040
یکشنبه 19 سپتامبر 2021 - 8:02
فاقددیدگاه
رحمت اله قیصوری:

مسئولان متناسب با میزان رشد اقتصادی برای استان ایلام برنامه ریزی کنند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: باید مسئولان استان ایلام متناسب با میزان رشد اقتصادی پیش بینی شده برای استان برنامه ریزی و هدف گذاری کنند.

رحمت اله قیصوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در نشست ارائه بررسی راهکارهای افزایش رشد اقتصادی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ افزود: رشد اقتصادی ۱۰ درصدی در لایحه سال آینده برای استان پیش بینی شده است که دستگاه ها با توجه به زیرساخت ها، ظرفیت ها و اسناد بالادستی برای دستیابی به رشد پیش بینی شده استان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه این نرخ گذاری برای رشد مورد نظر در استان باید به تناسب وضعیتی باشد که طی سال های اخیر با توجه به ارزش افزوده برای هر استان پیش بینی شده است، اظهار داشت: میزان افزایش نرخ رشد اقتصادی برای استان در سال ۱۴۰۱در بخش های کشاورزی ۱۰٫۳درصد، معدن ۱۱ درصد، صنعت ۱۰٫۴ درصد و خدمات ۷٫۶ پیش بینی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام  با اشاره به اینکه باید دستگاه ها در این چارچوب برنامه ریزی های لازم را انجام دهند و همچنین برنامه های تدوین شده هر دستگاه باید قابل رصد و احصا باشد، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید برنامه ریزی لازم را برای تدوین برنامه رشد اقتصادی در لایحه بودجه سال آینده به سرعت انجام داده و اقدامات لازم را در این خصوص بکار گیرند.

قیصوری با اشاره به اینکه طرح هایی که برای هر شهرستان ارائه می شود، باید قابل دفاع و همراه با دلایل و مستندات کافی باشد،خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی باید براساس طرح آمایش سرزمین، ظرفیت ها، پتانسیل ها و امکانات بالقوه استان، نسبت به ارائه طرح های پیشنهادی خود اقدام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.