کدخبر : 13899
سه‌شنبه 31 آگوست 2021 - 8:25
فاقددیدگاه

ممنوعیت حضور کارکنان و مدیران دستگاه‌های دولتی ایلام در آرامستان‌ها

مدیرکل حراست استانداری ایلام از ممنوعیت حضور کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در آرامستان‌های استان خبر داد.

به گزارش جامک؛ ناصری راد در نشست ساماندهی آرامستان‌های ایلام اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده کرونا ممنوعیت حضور کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در آرامستان‌ها اعلام و هرگونه حضوری مستندسازی و به تخلفات اداری و بازرسی معرفی می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه آرامستان‌ها یکی از کانون‌های شیوع انتقال کرونا محسوب می‌شوند، هم متوفیان کرونایی و هم بستگان درجه یک آن‌ها که ممکن است به کرونا مبتلا شده باشد در آن حضور دارند، به همین دلیل باید تجمعات محدود شود.

مدیرکل حراست استانداری ایلام با تاکید بر اینکه با هیچ مدیر و هیچ کارمندی تعارف نداریم و مطابق دستورالعمل به تخلفات اداری معرفی خواهد شد از مدیر آرامستان ایلام خواست با نصب بنر اطلاعیه‌های لازم در خصوص رعایت شیوه نامه‌های کرونا به مردم اعلام و افراد غسال و محل غسل اموات کرونایی تفکیک شود.

وی همچنین از رسانه‌ها خواست با راه اندازی پویش‌های ختم مجازی سعی کنند از ایجاد تجمعات در آرامستان‌ها و بهشت رضای شهر ایلام جلوگیری کنند.

مدیرکل حراست استانداری ایلام اضافه کرد: باید فرهنگ سازی لازم صورت گیرد و با همکاری نیروی انتظامی و بیمارستان و آرامستان‌ها تعداد بسیار محدودی برای تدفین افراد بتوانند مجوز تردد دریافت کنند.

ناصری راد خواستار همراهی مردم با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شد و گفت: در این شرایط که کرونا هر روز موجب قربانی افراد زیادی می‌شود، باید همکاری کنیم با محدودیت تردد و تجمع به قطع زنجیره کرونا کمک کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.