کدخبر : 13878
جمعه 27 آگوست 2021 - 23:31
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا در ایلام زیر ۴۰ درصد است

استاندار ایلام گفت: میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک در استان از ۸۰ درصد به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز جمعه در آیین افتتاح یا کلنگ زنی همزمان ۱۴۸ طرح استان ایلام اظهار داشت: مهمترین ابزار مهار کرونا رعایت کردن دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم است.

وی افزود: ۳۳ درصد از افراد بالای ۱۸ سال معادل ۱۹۰ هزار نفر از جمعیت ۴۸۰ هزار نفری بالای ۱۸ سال استان تاکنون دز اول و یا هر ۲ نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

استاندار ایلام ادامه داد: بیش از ۱۸ ماه است که استان همانند دیگر نقاط درگیر مقابله با ویروس کرونا است و در این مدت کادر درمان فشار زیادی را متحمل شده اند که با تسریع در تزریق واکسن و نیز رعایت دستورالعمل های بهداشتی از شدت همه گیری این ویروس کاسته خواهد شد.

نوذری اضافه کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، طرح های هفته دولت به صورت متمرکز در مرکز استان و در هر شهرستان با حضور یکی از معاونان استانداری مورد افتتاح یا کلنگ زنی قرار می گیرد و در هر شهرستان نیز ستاد شهرستانی کرونا نیز با حضور معاون مذبور برگزار می شود.

وی یادآور شد: در شهرستان ایلام هم ۱۳ پروژه مختلف با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۱۹۸ نفر در محل افتتاح اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان ایلام به صورت متمرکز و همزمان مورد افنتاح قرار گرفت.

استاندار ایلام تاکید کرد: با افتتاح این اورژانس ۷۱ تختخوابی، نیاز درمانی استان ایلام تا حدود زیادی مرتفع می شود و در ماه آینده نیز بیمارستان ۳۷۱ تخت خوابی شهر ایلام به بهره برداری خواهد رسید.

نوذری اضافه کرد: نکته مهم اینکه مسوولان و مدیران استان باید تا آخرین لحظه در استان به فعالیت و خدمات خود ادامه دهند چرا که همه مسوولان و مدیران خادم مردم و در خدمت چشم اندازهای ترسیم شده نظام هستند.

به گزارش ایرنا، هفته دولت امسال ۱۴۸ طرح با اعتبار ۴۳۸ میلیارد تومان و اشتغال زایی بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر در استان ایلام مورد بهره برداری یا کلنگ زنی قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.