کدخبر : 13640
جمعه 30 جولای 2021 - 15:16
فاقددیدگاه
‍ ورود نماینده ایلام به افتتاح ناقص بیمارستان رازی ایلام

سفر وزیر بهداشت به ایلام باید لغو شود!

نماینده مردم استان ایلام در واکنش به افتتاح ناقص بیمارستان 376 تختخوابی رازی واقع در منطقه "بانه جو" شهر ایلام در طی هفته آینده، اظهار داشت: به شدت با این گونه افتتاح های نمایشی و فاقد اعتبار، مخالفیم و اجازه نمی دهیم با شعور مردم بازی شود.

جامک: علی اکبر بسطامی اظهار داشت: باتوجه به مصاحبه و بازدید بازرس کل استان، مطالب علمی و کارشناسی منتشر شده در سطح رسانه های عمومی، صدور بیانیه های متعدد از سوی نخبگان و دلسوزان استان و همچنین بنده چند وقت پیش از این پروژه بازدید و پیگیر تامین اعتبارات مورد نیاز بودم، بنابراین با قاطعیت می توان گفت که بیمارستان رازی آماده بهره‌بردار نبوده و با این وضعیت افتتاح آن به صلاح استان و مردم نمی دانیم. لذا طی تماس تلفنی روز جمعه ۸ مردادماه با معاون وزیر، لغو سفر وزیر بهداشت و درمان در هفته آتی به استان ایلام را خواستار شدم.

بسطامی با ابراز نگرانی از این گونه رفتارهای شتاب زده و فاقد کارشناسی گفت: مردم به همه امور آگاهند، کار برای رضای خدا را به خوبی درک می کنند و نیازی به این شعبده بازی ها نیست.

وی تاکید داشت: کاملا مشهود است که این پروژه به هیچ وجه آماده بهره برداری نبوده بنابراین با تمام توان برای جلوگیری از افتتاح نمایشی آن اقدام می کنم.

این نماینده بیان کرد: اگر وزیر بهداشت و درمان هم با سماجت و لجاجت قصد برگزاری مراسم بهره برداری صوری آن را داشته باشد، مردم عزیز بدانند که جای هیچ نگرانی نیست، انشاءالله در دولت جدید، با حضور وزیر تازه نفس و با انگیزه، برای تجهیز و تامین امکانات مناسب متناسب با شان و منزلت مردم تلاش خواهیم کرد به نحوی که مردم در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد بهره برداری واقعی از این پروژه مهم در حوزه بهداشت و درمان استان ایلام باشند.

لازم می دانم از هوشمندی، موقعیت شناسی و دلسوزی همه فعالان رسانه‌ای، اساتید، نخبگان و کنشگران سیاسی، اجتماعی و فرهنگی که با جهت گیری مناسب و به موقع مطالبات مردم را پیگیری می کنند، تقدیر و تشکر نمایم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.