کدخبر : 13595
پنج‌شنبه 22 جولای 2021 - 12:59
فاقددیدگاه

همکاری پالایشگاه ایلام با منطقه هفت عملیات انتقال گاز افزایش می یابد

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: همکاری پالایشگاه گاز ایلام با منطقه هفت عملیات انتقال گاز در زمینه های مختلف افزایش می یابد.

به گزارش جامک: روح اله نوریان در دیدار با مدیر منطقه هفت عملیات انتفال گاز افزود: بروزرسانی و تکمیل سیستم میترینگ در نقطه تحویل، سیستم ارسال آنلاین اطلاعات تولید از پالایشگاه به منطقه هفت و پایش خط خروجی در این پالایشگاه از جمله اقدامات فی مابین است.

وی به نقش حیاتی شرکت انتقال گاز در زنجیره تولید گاز طبیعی اشاره کرد و گفت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام ” تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها ” نامگذاری شده است، تلاش می شود که موانع تولید برطرف شود و این مجموعه قدم های مثبتی در این راستا بردارد.

مدیر منطقه هفت عملیات انتقال گاز نیز در این دیدار از همکاری‌های انجام شده فی‌مابین شرکت پالایش گاز ایلام و منطقه ۷ عملیات انتقال گاز کشور تقدیر و ابراز امیدواری کرد: این همکاری‌ها در سایه تدوام زنجیره تولید، پالایش و انتقال گاز در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها بهتر از پیش به فعالیت خود ادامه دهد.

مهدی زارع خواستار تداوم و تقویت همکاری‌های ۲ جانبه در راستای تولید و انتقال گاز مورد نیاز داخلی و صادراتی منطقه شد.

به گزارش آریا، پس از این دیدار مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به همراه مدیر منطقه ۷ عملیات گاز از خط خروجی و نقطه تحویل گاز بازدید کرد و تفاهم لازم در راستای حفظ و پایش های فنی این بخش حاصل شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.