کدخبر : 13539
پنج‌شنبه 15 جولای 2021 - 22:23
فاقددیدگاه
حجت‌الاسلام ‌محسنی اژه‌ای:

مردم استان ایلام سزاوار خدمات بیشتر هستند

رئیس قوه قضاییه در نشست خبری پایان سفر به استان ایلام گفت: این سفر به دو منظور اتفاق افتاد؛ اولا از سال ۹۶ تاکنون به این استان سفری انجام نشده بود و ثانیا بدلیل مشکلات استان، سزاوار است خدمت بیشتری به مردم ارائه دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام رئیس قوه قضاییه در نشست خبری پایان سفر به استان ایلام اظهار داشت:  این سفر به دو منظور اتفاق افتاد؛ اولا از سال ۹۶ تاکنون به این استان سفری انجام نشده بود و ثانیا بدلیل مشکلات استان، سزاوار است خدمت بیشتری به مردم ارائه دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای گفت: این سفر به دو منظور اتفاق افتاد؛ اولا از سال ۹۶ تاکنون به این استان سفری انجام نشده بود و ثانیا بدلیل مشکلات استان، سزاوار است خدمت بیشتری به مردم ارائه دهیم.

وی افزود: بر اساس اولویت‌ها و مقدورات فعلی، با کمک سایر دستگاه‌های ذی ربط ۱۱۷ میلیارد تومان تخصیص داده شد که برای مدت مشخص تا ظرف امسال و دو سال آینده برای کارهای اولویت دار هزینه شود.رئیس دستگاه قضا گفت:  مقرر شد با همکاری استانداری، سازمان بازرسی و سایر دستگاه‌ها لیستی از کلیه بنگاه های اقتصادی و مراکز تولیدی که با مشکلاتی مواجه هستند و یا پروژه هایی که نیمه تمام باقی مانده‌اند تهیه شود و کارگروه‌هایی انتخاب شود تا با کمک دولت پروژه‌های نیمه تمام، تمام شود.

رئیس قوه قضائیه یادآورشد: در خصوص مواردی که مشکل آن‌ها، مربوط به خود قوه قضاییه است دستور داده شد تا هر چه سریع‌تر مشکلاتشان بررسی شود.

وی وجود پرونده‌های پرونده‌های کثیرالشاکی را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: در خصوص پرونده‌های کثیرالشاکی دستوراتی داده شد تا هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

اجرای احکام قضایی به موقع و در صحت و دقت نیز از دیگر تاکیدات محسنی اژه‌ای بود که گفت:  برخی از عدم اجرای به موقع احکام گلایه داشتند که قرار شد به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد و اگر احیانا حکمی هست که صادر و قطعی شده اما اجرا نشده بررسی شود که علت عدم اجرا چه بوده و اجرا شود.

وی تصریح کرد: مقامات عالی قوه قضاییه از جمله رئیس دیوان عالی کشور، دادستان کل کشور، معاون اول و تعدادی از همکاران دیگر به مدت چهار تا پنج ساعت با مردم به صورت حضوری گفت و گو کردند و صحبت‌های آن ها را شنیدند. در همین جا ترتیبی داده شد که تقاضاها و نامه‌ها ثبت گردد و با آن‌ها تماس گرفته شود تا مشکلاتشان حل شود.

رئیس دستگاه قضا در تشریح دیدار و گفت‌وگوهای خود در طول سفر اظهار داشت: با تعداد محدودی نیز خود بنده دیدار کردم و مطالبشام را شنیدم، در حدی که ممکن بود دستور داده شد و در خصوص مابقی این درخواست‌ها قرار شد تا هفته آینده پیگیری شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.