کدخبر : 13460
چهارشنبه 7 جولای 2021 - 8:04
فاقددیدگاه
نماینده مردم ایلام در دیدار با فتاح مطرح کرد؛

کمبودها و نارسایی های استان ایلام نیازمند حمایت بنیاد مستضعفان

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: برخی کمبودها و نارسایی های استان ایلام نیازمند حمایت بنیاد مستضعفان است.

به گزارش جامک، علی اکبر بسطامی در دیدار با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، گزارشی از تنگناها و مشکلات استان ایلام در بخش‌های زیر ساختی اعم از توسعه راه‌های روستایی، کمبود یا نبود آب شرب، مسائل اجتماعی و فرهنگی، بیکاری و فقر مفرط حاکم بر استان ارائه و گفت: کمبودها و نارسایی‌های استان ایلام نیازمند حمایت بنیاد مستضعفان از طریق تامین اعتبار است.

در ادامه پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان با تشکر از پیگیری بسطامی نماینده مردم ایلام و دیگر نمایندگان در کمیسیون تلفیق ۱۴۰۰، افزود: بودجه نهادهای حمایت قریب به دوبرابر افزایش یافته است.

وی گفت: همچنین با تلاش مستمر اعضای کمیسیون اجتماعی و دیگران نمایندگان مجلس توجه خوبی به محرومان شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: مسئولان کشور باید بیش از پیش رفع مشکلات محرومان را در کانون توجه خود داشته باشند.

فتاح در پاسخ به درخواست‌های بسطامی نماینده استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، قول مساعد داد که در تامین بخشی از اعتبار رفع مشکل آب شرب روستایی، تعمیر، مرمت و آسفالت راه‌های روستایی و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند پیگیری بیشتر و مساعدت‌های ویژه به مناطق محروم‌تر استان به عمل آورد.

در این دیدار در مورد مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات مردم مخصوصاً اقشار آسیب پذیر جامعه بحث و بررسی شد و مقرر شد در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی لازم برای ارائه خدمات متناسب با شأن و منزلت آنها صورت پذیرد.

اضافه می شود؛ فتاح و بسطامی که همسنگران دیروز در بیت امامت و ولایت ( کمیته امداد امام ره) بودند، امروز در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، معیشتی و فرهنگی مروج گفتمان خدمت بی‌منت به مردم هستند و با هم افزایی در تلاشند چتر حمایت نظام اسلامی را با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب بیش از پیش بر سر ولی‌نعمتان جامعه بگسترانند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.