کدخبر : 13099
دوشنبه 31 می 2021 - 8:17
فاقددیدگاه

شرایط بهداشتی برگزاری امتحانات نهایی در ایلام مطلوب است

معاون وزیر و رئیس مرکز پژوهش و مطالعات وزارت آموزش و پرورش گفت: به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی، شرایط برگزاری امتحانات نهایی در ایلام مطلوب است.

فرهاد کریمی روز یکشنبه در بازدید از چند حوزه امتحانی شهر ایلام اظهار کرد: طی بازدیدی از که سه حوزه امتحانی در شهر ایلام داشتیم، شرایط برگزاری در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطلوب بوده است.

وی تصریح کرد: همه شرایط در ایلام به خوبی رعایت شده بود و سلامتی دانش آموزان برای پیشگیری از بیماری کرونا به خوبی رعایت شده بود.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات وزارت آموزش و پرورش با قدردانی از آموزش و پرورش استان در برگزاری بسیار مطلوب این آزمون‌ها، گفت: تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی اعم از رعایت فواصل صندلی‌ها، تب سنجی در ابتدای ورود دانش آموزان، وجود مواد ضدعفونی و ماسک رعایت شده بود و این کار باعث تضمین سلامت و امنیت امتحانات شده است.

فرهاد کریمی همچنین در ادامه بازدید خود در مرکز تصحیح اوراق امتحانی حضور یافت و با گفتگو با فرهنگیان این حوزه از نزدیک در جریان نحوه تصحیح اوراق امتحانی دانش آموزان قرار گرفت.

دبیرستان شاهد آقاحسین بن علی (ع)، مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی، مدرسه نمونه باقرالعلوم (ع) و دبیرستان دهخدا از حوزه‌های مورد بازدید برنامه این سفر بود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.