کدخبر : 13024
یکشنبه 23 می 2021 - 10:33
فاقددیدگاه

پیش‌بینی ثبت‌نام بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در استان ایلام

معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: روند ثبت نام بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز کلاس اولی به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌گیرد.

به گزارش جامک به نقل از ایسنا؛ «مهرانگیز جلیلیان» با بیان اینکه پیش‌بینی‌ می‌شود ۱۰ هزار و ۵۰۰  کلاس اولی در استان ایلام ثبت‌نام کنند، اظهار کرد: تعداد ۵۷ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در سال قبل مشغول به تحصیل هستند و پیش‌بینی‌برای سال تحصیلی جدید این است که بیش از ۵۸ هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی مشغول به تحصیل شوند.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام افزود: ثبت نام کلاس اولی‌ها به هر دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود و ثبت نام حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و اگر والدینی مایل باشند  به صورت غیرحضوری  ثبت نام فرزند خود را در پایه اول انجام دهند باید با هماهنگی مدیر مدرسه وارد سامانه «سیدا» شده و ثبت نام را انجام دهند.

جلیلیان با تاکید بر اینکه والدین در ثبت نام فرزندان کلاس اولی به محدوده‌ی جغرافیایی توجه کنند، تصریح کرد: در حد امکان والدین، دانش‌آموزان را در مدرسه‌ی نزدیک منزل ثبت نام کنند.

وی به ارائه دستورالعمل ثبت‌نام در مدارس اشاره کرد و گفت: باید نوآموزان و کلاس اولی‌ها برای ورود به مدرسه در سنجش سلامت جسمانی شرکت کنند و مدیران دبستان‌ها موظف هستند اطلاعات دانش‌آموزان مخصوصاً کلاس اولی‌ها را در اسرع وقت و تا پایان خردادماه در سامانه سیدا ثبت کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.