کدخبر : 12847
چهارشنبه 5 می 2021 - 8:58
فاقددیدگاه
سرهنگ همتی زاده:

توقیف ۵۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کاه غیر مجاز در ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام از اجرای طرح برخورد با دلالان و افرادسودجو کاه و کلش در استان خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح 57 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کاه و کلش در محورهای مواصلاتی استان متوقف شده است.

به گزارش جامک؛ سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام افزود:به منظور کوتاه کردن دست دلالان و افراد فرصت طلب و در اجرای دستور مقام  قضایی،خروج هرگونه کاه وکلش از استان ممنوع بوده و در صورت مشاهده نسبت به توقیف وسایل نقلیه متخلف در این زمینه اقدام می شود.

وی اظهار داشت: با اقدام خوب ماموران پلیس راه انتظامی استان ایلام از ابتدای اجرای این طرح ۵۷ دستگاه خودرو حامل کاه وکلش مورد نیاز دامداران در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و متوقف شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: از این تعداد خودرو۱۵ دستگاه در شهر شباب ۶ دستگاه در شهرستان چوار۱۸ دستگاه در شهرستان دهلران ۱۰ دستگاه در شهرستان مهران و۸ دستگاه نیز در شهرستان آبدانان توقیف  شده اند.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد: افراد سوجو قصد داشتند خودروهای حامل بار کاه و کلش خودرا را از طریق محورهای مواصلاتی استان  به خارج از استان  انتقال دهند که با هوشیاری ماموران متوقف و پس از اعمال قانون جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی ادامه داد:در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری  پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و حضور شبانه روزی در کلیه محورهای مواصلاتی، اجازه نخواهد داد که عده ای سودجو با هدف قرار دادن مایحتاج عشایر عزیز ، به مطامع خود دست یابند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.