کدخبر : 12714
سه‌شنبه 20 آوریل 2021 - 9:00
فاقددیدگاه
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛

وزارت بهداشت در تکمیل هشت طرح درمانی ایلام مشارکت می کند

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: هشت طرح نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی ایلام با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تکمیل می شود.

به گزارش جامک به نقل از ایرنا، سارا فلاحی با اشاره به دیدار با معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت: بر این اساس برای تکمیل این پروژه ها ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در اردیبهشت ماه از طرف وزارت بهداشت به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان واریز می شود.

وی یادآور شد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های آبدانان، ایوان و مهران قرار دارند.

نماینده ایلام افزود: همچنین مقرر شد برای ساخت مرکز جامع سلامت شهرستان هلیلان، طبق توافقات قبلی دانشگاه علوم پزشکی استان با بنیاد علوی و مشارکت ۵۰ درصدی این بنیاد، وزارت بهداشت نیز ۲۰ درصد در ساخت این مرکز مشارکت کند.

در این دیدار معاون بهداشتی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی هم گفت: وزارت بهداشت برای تکمیل پروژه های درمانی شهرستان های هلیلان و ملکشاهی آمادگی دارد.

دکتر علیرضا رییسی در خصوص تامین داروی مورد نیاز برای استان ایلام نیز خبر از رایزنی‌ با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور داد و افزود: یک درصد ارزش افزوده برای تامین دارو به ایلام اختصاص داده خواهد شد و همچنین مقرر شد برای مناطق محروم به ازای هر شبکه، یک خودرو اختصاص داده شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.