کدخبر : 12691
شنبه 17 آوریل 2021 - 9:41
فاقددیدگاه

نمودار مرگ و میر ناشی از کرونا در ایلام دوباره صعودی شد

روند افزایشی ابتلا به کرونا ویروس در ایلام موجب شده است تا نمودار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان دوباره صعودی شود.

به گزارش جامک به نقل از خبرگزاری تنسیم از ایلام؛ روند افزایشی ابتلا به کرونا ویروس در  ایلام موجب شده است تا نمودار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان دوباره صعودی شود.

این شرایط به گفته محمد نوذری استاندار ایلام،  شرایط حاد کرونایی استان ایلام نیازمند رسیدگی و مراقبت فوری است.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا با عنوان این مطلب که ما شرایط سخت مردم را درک می کنیم، گفت: اما برای مهار کرونا و حفاظت از جان مردم راهی جز اجرای دستورالعمل‌های ستاد کرونا نداریم.

وی مصوبات ستاد کرونا را در حکم قانون دانست و افزود: در جهت حفظ سلامت و جان هموطنان همه بایست از قانون تمکین کنیم و از طرفی با متخلفان و ناقضان مصوبات برخورد لازم صورت گیرد.

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز با بیان اینکه،کرونا جان ۵ ایلامی دیگر را گرفت اظهار داشت: امروز ۳۱۷ مورد ابتلا به کرونا در استان ایلام شناسایی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۳۲۶۷۶ نفر خبر داد و افزود:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۱۷ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

وی مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا   در استان ایلام  702 نفر  عنوان کرد و تصریح کرد: فوت شدگان امروز ایلام مربوط به شهرستان‌های ایلام، دهلران و ایوان است.

اما کارشناسان بهداشتی و درمانی بر این باورند که اعمال محدودیت‌های کرونایی نه تنها موثر در کاهش آمارهای ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام نداشته است و روزانه آمار بسترهای را افزایش داده است بلکه معیشت بسیاری از خانوارهای ایلامی را با بحران جدی مواجه کرده است و تنها راه ممکن برای این بیماری “واکسیناسیون” است که امید است مسئولان برای آن چاره اندیشی کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.