کدخبر : 12653
سه‌شنبه 13 آوریل 2021 - 8:03
فاقددیدگاه

هلدینگ های بنیاد مستضعفان در ایلام سرمایه گذاری کنند

استاندار ایلام با قدردانی از خدمات بنیاد مستضعفان در محرومیت زدایی مناطق محروم، گفت: هلدینگ های بزرگ این بنیاد به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال در ایلام سرمایه گذاری کنند.

محمد نوذری روز دوشنبه (۲۳ فروردین) در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان کشور خواستار تداوم محرومیت زدایی در این استان شد و افزود: اگر چه ایلام از معدود استان های کشور است که ۲ شهرستان را تحت پوشش محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان قرار داده است اما همچنان برخی مناطق محروم دیگر در استان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه هستند.

وی افزود: پیرو مذاکرات قبلی با بنیاد مستضعفان همچنان تقاضا داریم دیگر مناطق محروم استان نیز تحت پوشش قرار گیرد.

 نوذری در ادامه خواستار سرمایه‌گذاری بنیاد در خصوص احداث کارخانه نهاده های دامی در استان شد و تاکید کرد: برای تسریع در محرومیت زدایی استان نیازمند سرمایه گذاری هلدینگ های زیر مجموعه بنیاد در حوزه های مختلف استان نظیر نفت و گاز، پتروشیمی، آب و خاک و کشاورزی هستیم.

استاندار ایلام همچنین خواستار احداث کانال های آب کشاورزی در شهرستان های ملکشاهی و هلیلان، کمک به زیرساخت های اربعین از جمله استقرار آبسردکن و سایه بان و مشارکت در تقاطع های غیر همسطح و رفع مسائل و مشکلات کارخانه سیمان ایلام و دهلران شد و گفت: طرح آبرسانی به شهرستان ملکشاهی و روستاهای توابع آن نیز نیازمند توجه این بنیاد در کوتاه مدت است.

پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور نیز در این دیدار در خصوص خواسته ها و مطالبات مطرح شده توسط استاندار ایلام قول مساعد داد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.