کدخبر : 12630
دوشنبه 12 آوریل 2021 - 8:07
فاقددیدگاه
دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان ایلام:

۱۳ معلم ایلامی منتخب استانی به مرحله کشوری راه یافتند

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان ایلام با اشاره به اینکه 13 معلم ایلامی منتخب استانی به مرحله کشوری راه یافتند، گفت: از مجموع 460 نفر معلمان شناسایی شده در سطح مدرسه که مستندات فعالیت های خود را در سامانه ltms بارگذاری کرده بودند، تعداد 29 نفر به عنوان منتخب سطح منطقه شناخته شدند.

شمس الدین شیروانی افزود: مطابق اعلام ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم، از مجموع ۴۶۰ نفر معلمان شناسایی شده در سطح مدرسه که مستندات فعالیت های خود را در سامانه ltms بارگذاری کرده بودند، تعداد ۲۹ نفر به عنوان منتخب سطح منطقه شناخته شدند که از این تعداد ۱۳ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی با بیان اینکه امتیازات لازم برای انتخاب در سطوح مدرسه، منطقه و استان به ترتیب ۱۲۰، ۱۳۳ و ۱۶۹ تعیین شده است،اظهار داشت: در سطح مدرسه، تیم شناسایی مدرسه متشکل از مدیر مدرسه، معاونان آموزشی و پرورشی و نماینده معلمان مسئولیت امتیازدهی به معلمانی که فرم خودارزیابی شرکت در برنامه را تکمیل کردند بر عهده داشتند.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان ایلام با بیان اینکه در سطوح منطقه و استان، تیم داوری شامل ۲ نفر مدیر و ۲ نفر معلم برای هر دوره تحصیلی، مسئولیت داوری را بر عهده داشتند، تصریح کرد: داوری هر سطح به صورت محرمانه و مستقل در بستر سامانه توسط هر یک از داوران انجام گرفت و نتایج بر اساس میانگین امتیازات حاصله با اعمال ضرایب تعیین شده از سوی وزارت متبوع برای هریک از شاخص ها اعلام گردید.

شیروانی خاطرنشان کرد: منتخبان سطح مدرسه توسط مدارس، منتخبان سطح منطقه توسط مدیریت  اداره آموزش و پرورش شهرستان و منطقه ، منتخبان سطح استان توسط اداره کل آموزش و پرورش استان در هفته بزرگداشت مقام معلم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی نتایج مرحله استانی برنامه شناسایی و معرفی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید اشاره و گفت: مهرداد ملکی از دهلران، الهام خلعتی از ایلام، سارا احمدی تباراز دره شهر، طاهره پدرام فر از چرداول، فرزانه آذرپیرا از زرین آباد،  فرزانه احمدی مسیر از دهلران، شکوه جباری از بدره، آمنه فرضی نیا از دهلران، فاطمه مطاعی از بدره ، معصومه باقری نژاد از چرداول، جمال دارابی از بدره، سمیره حسینی نصر ازدره شهر و سارا رستمی از چرداول به مرحله کشوری راه بافتند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.