کدخبر : 12258
شنبه 20 فوریه 2021 - 11:53
فاقددیدگاه

بیش از ۸۶ هزار مشترک مشمول طرح«برق امید» شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: بیش از 86 هزار مشترک برق مشمول معافیت‌های طرح برق امید شدند.

به گزارش جامک به نقل از خبرگزاری فارس؛ صبح امروز (شنبه ۲ اسفندماه) هادی شیرخانی در نشست مجازی با اصحاب رسانه با بیان اینکه بیش از ۸۶ هزار مشترک برق مشمول معافیت‌های طرح برق امید شدند، گفت: از ابتدای آبان ماه سال جاری تا کنون طرح برق امید اجرا شده و مشترکان در این طرح به سه دسته کم‌مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تفکیک و برای هر دسته از مشترکان، براساس مصوبه هیات وزیران، الگوی مصرف تعریف می‌شود.

وی افزود: تغییر نگرش و باور مصرف کنندگان برق خانگی نسبت به استفاده‌ی صحیح از منابع انرژی و حفظ محیط زیست، با استفاده از ساز و کارهای تشویقی و بازدارنده، از اهداف اصلی این طرح است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با بیان اینکه بایستی برای تابستان آینده از الان برنامه ریزی شود، گفت: فرهنگ سازی درست مصرف کردن در شرایط کنونی که نیروگاه‌ها با مشکل تامین سوخت مواجه هستند امری مهم و ضروری است.

وی به خدمات غیر حضوری اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در تلاشیم، تمامی ارتباطات فیزیکی و عمومی مشترکین حذف و خدمات به صورت ۱۰۰ درصدی غیر حضوری ارائه شود.

شیرخانی ادامه داد: مشترکین می‌توانند با نصب اپلیکیشن«برق من» علاوه بر کاهش مصرف برق از جایزه‌های ارزشمند مسابقات درون اپلیکیشن بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق ایلام ۸۰ میلیارد تومان از مشترکین حقیقی و حقوقی  طلب دارد که بیشترین این بدهی ۵۰ میلیارد تومان مربوط به شرکت آبفای استان است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.