کدخبر : 12137
سه‌شنبه 2 فوریه 2021 - 8:04
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

شرکت تامین آتیه صبا در ایلام سرمایه‌گذاری می کند

استاندار ایلام گفت: شرکت تامین آتیه صبا با توجه به ظرفیت های عظیم این استان نظیر نفت و گاز ، آب و خاک، صنعت و معدن و کشاورزی، آماده سرمایه گذاری در ایلام است.

به گزارش جامک: قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرعامل هلدینگ تامین آتیه صبا که با حضور مجموعه دستگاه های مرتبط استان برگزار شد، اظهار داشت: ایلام با توجه به ظرفیت های عظیم در حوزه‌های مختلف نظیر کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، منابع طبیعی، مرز مشترک ، همسایه بودن با کشور عراق، جاذبه خاصی برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده، و این منجر به اتفاقات قابل توجهی در این استان شده است.

وی با بیان اینکه از سرمایه گذاری در این استان بطور ویژه ای استقبال خواهیم کرد، گفت: استان ایلام در حال حاضر آمادگی لازم و کافی برای ایجاد سرمایه گذاری در حوزه های مختلف را دارد، اما سرمایه گذار نیز باید دارای اهلیت لازم در این حوزه باشد.

استاندار ایلام یادآور شد: تاکنون ده‌ها سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در ایلام اعلام آمادگی کرده، که برخی از آنها در همان اوایل فعالیت و ورود به استان اهلیت لازم را نداشته و این آفت بزرگی برای هدر رفت سرمایه در این استان محسوب می شود. 

سلیمانی دشتکی اهلیت سرمایه‌گذار را شرط لازم برای سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت: اهلیت سرمایه گذار شرط لازم است، اما به تنهایی کافی نیست، بلکه کلیه طرح ها باید دارای توجیه لازم بوده و میزان حجم سرمایه گذاری نیز قابل توجه و به قدر کافی باشد.

وی در ادامه با اشاره به اعلام آمادگی هلدینگ سرمایه‌گذاری تامین آتیه صبا برای ایجاد سرمایه گذاری در استان گفت: این شرکت معتبر دارای شرایط لازم و کافی برای سرمایه گذاری در استان بوده و در این زمینه دارای پیشینه ای درخشان و تجربه ای موفق در کشور است.

استاندار ایلام با ذکر این نکته که شرکت سرمایه گذاری تامین آتیه صبا میهن در حوزه‌ دامپروری، صنایع چوب و معادن فعالیت دارد، افزود: با توجه به ظرفیت‌های خوب استان در این زمینه بسیار امیدواریم که با حضور این شرکت تحرک خوبی در کلیه حوزه ها حاصل شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست: تمام توان خود را برای همکاری با این شرکت سرمایه گذاری به کار گیرند.

وی اضافه کرد: تلاش های زیادی برای حضور شرکت ها و هلدینگ های وابسته به نهادها و ارگان های مختلف بکار گرفته شده که این تلاش ها در نهایت، تنها موفق به جلب مشارکت تعدادی از سرمایه گذارها شد که آنان دارای اهلیت لازم بودند.

استاندار ایلام با بیان اینکه وجود سرمایه گذار دارای اهلیت در استان بسیار اندک است، تاکید کرد: دستگاه ها اجرایی استان  برای فراهم آوردن بستر مناسب سرمایه گذاری شرکت تامین آتیه صبا نهایت تلاش و همکاری را بکار گیرند.

شرکت تامین آتیه صبا که یکی از شرکت های موفق و مطرح کشور بوده و دارای سابقه درخشانی در برخی از استان ها کشور نیز است، امروز با رایزنی‌های استانداری ایلام و مجموعه مسوولان در نظر دارد به صورت زنجیره ای در بخش های مختلف دامپروری، تولید گوشت و فرآورده های گوشتی، صنعت چوب، معدن گچ و آهک استان سرمایه‌گذاری کند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.