کدخبر : 12052
دوشنبه 25 ژانویه 2021 - 7:47
فاقددیدگاه

روند نزولی کرونا در ایلام/ ثبت ۲۳ روز بدون فوتی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ثبت ۲۳ روز بدون فوتی ناشی از کرونا در استان ایلام خبر داد.

دکتر جمیل صادقی فر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: روند بستری و فوتی‌ها در استان ایلام پس از پیک بیماری کرونا در آبانماه، خوشبختانه در ماه‌های آذر و دی روند نزولی را تجربه کرده است.

وی با اشاره به ثبت ۲۳ روز بدون فوتی کرونا در استان یادآور شد:  ایلام در رده پایین‌ترین استان‌های کشور در بحث آمار مرگ و میر ناشی از کرونا قرار دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: همچنین استان ایلام در زمینه بروز بستری‌ها، در میان‌های بالای رده بندی استان‌های کشور طبق جدول‌بندی‌های مربوطه قرار گرفته است.

صادقی فر اضافه کرد: خوشبختانه بعد از پیک بیماری در آبان‌ماه، در دی ماه شرایط در استان بهتر شده و جز شهرستان‌های دره‌شهر و آبدانان، تمام شهرستان‌های استان دارای وضعیت آبی هستند.

وی تصریح کرد: در استان ایلام از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز، تعداد ۲۴ هزار و ۶۱۷ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و متاسفانه تعداد ۶۵۹ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد: همچنین در حال حاضر تعداد ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان‌های استان بستری هستند و مراحل درمان و مراقبت‌های مربوطه به آنان در حال طی شدن است .

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.