کدخبر : 12011
سه‌شنبه 19 ژانویه 2021 - 8:22
فاقددیدگاه
تحرکات نخ نما برای انحراف افکار عمومی؛

ایلام مستعمره ابدی باقی نخواهد ماند!

هر زمان روزنه ای امیدبخش برای بهره گیری از منابع و پتانسیل های استان ایلام در حوزه نفت و گاز ایجاد می شود، مسئولین استان همسایه با شیوه های مختلف در صدد خنثی سازی آن اهتمام جدی به عمل می آورند.

جامک: چند روز از طرح سوال نماینده ایلام از وزیر نفت نمی گذرد که شاهد اقدامات پرحاشیه و مجعول از سوی استاندار و مسئولین کرمانشاه هستیم. این رفتارهای احساسی که در راستای حفظ منافع افراد معدودی صورت می گیرد، می تواند باعث ایجاد تقابل و از هم گسیختگی وحدت بین دو منطقه گردد.

در پی دستور مبهم و غیر اجرایی وزیرنفت در هامش نامه مجمع نمایندگان استان ایلام با موضوع درخواست استقلال شرکت نفت وگاز استان ایلام، دراقدامی ناباورانه و در پی سفر مسئولین در روز پنجشنبه۱۳۹۹/۱۰/۲۵ طبق توافق پشت پرده بین مسئولین؛ استاندار کرمانشاه خبر از کشف دومنطقه نفت خیز (بانکول و باباقیر) در استان کرمانشاه داد. درحالی که این دو منطقه ازتوابع شهرستان ایوان و در جغرافیای استان ایلام واقع شده است.

در اقدامی عجیب تر این مناطق نفتی (بانکول وباباگیر) توسط استانداری کرمانشاه جزو محدوده شهرستان گیلانغرب و سرپل ذهاب اعلام شده است.

سوال اینجاست؛ آیا طرح این موضوعات غیر واقعی از سوی مسولین کرمانشاه با هماهنگی وزارت نفت برای فضا سازی رسانه ای و انحراف افکارعمومی صورت گرفته است؟
چرا هر زمان وزارت نفت برنامه جدیدی درزمینه نفت وگاز استان ایلام دردست اقدام دارد ( سال ۱۳۹۰ ساخت ساختمان میدان نبوت ؛دستور انتقال دومعاونت در سال۹۸ ؛دستور شرکت مستقل نفت وگاز استان ایلام درسال ۹۹ ) سنگ اندازی ها جدیدتر برای جلوگیری از احقاق حق مردم مظلوم ایلام ازسوی مسئولین استان کرمانشاه به راه می افتد و وزارت نفت نیز مطابق این حیله گری های آشکار دستورات رابه تاخیر می اندازد؟
وزیر محترم نفت، مسئولین و استاندار محترم استان کرمانشاه باید آگاه باشند که مردم ایلام هیچگاه به دنبال تصرف و به حقوق دیگران نبوده با مردم شریف و همزبان کرمانشاه عداوت و دشمنی ندارند، اما برای احقاق حقوق خود سکوت جایز نمی دانند. / منبع: پویش مردمی استقلال مدیریت نفت و گاز استان ایلام

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.