کدخبر : 11397
چهارشنبه 14 اکتبر 2020 - 9:19
فاقددیدگاه

پروژه اولفین پتروشیمی ایلام در آستانه بهره برداری

مجتمع پتروشیمی ایلام که کمتر از دو دهه پیش کلنگ عملیات اجرایی آن به زمین زده شد، به روزهای پایانی پروژه و رسیدن به مرحله بهره برداری نهایی نزدیک شده است.

جامک: روزهای خوش پتروشیمی ایلام در حالی آغاز می‌شود که اهمیت محصول تولیدی این شرکت و ارزآوری فروش تولیدات شرکت در بازارهای جهانی بیش از هر زمان دیگری برای اقتصاد کشور مهم است. به گفته “جواد گلی” رئیس روابط عمومی هدلینگ خلیج فارس، بالغ بر ۵۰ درصد ارز  نیمایی کشور از طریق فروش محصولات پتروشیمی ها تامین می‌شود.

عصر روز سه شنبه ۲۲ مهرماه، مدیر عامل پتروشیمی ایلام و مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس میزبان فعالان رسانه ای استان ایلام بودند تا نوید دهنده پایان مرحله ساخت پتروشیمی ایلام  و خبر بهره برداری از فاز اولفین به عنوان واحد اصلی این مجتمع به مردم اعلام کنند.

“حسن نجفی سمنانی” مدیر عامل مجتمع پتروشیمی ایلام اظهار داشت: راه اندازی اولفین برای اولین بار در کشور بدون دخالت نیروهای خارجی و با تکیه بر دانش و تخصص جوانان بومی کشور و استان ایلام به مرحله اجرا رسیده است.

وی اضافه کرد: در کنار تلاش برای تربیت نیروی بومی ماهر، توجه به شرکت های پیمانکاری بومی استان نیز در دستور کار قرار دارد. این مدیر صنعتی ادامه داد: هم اکنون بالغ بر ۱۴۰۰ نفر در پتروشیمی ایلام به صورت قرارداد مستقیم و پیمانکاری مشغول به کار هستند که بالغ بر ۹۱ درصد آنها بومی استان ایلام هستند.

“جواد گلی”  در این نشست گفت: حمایت از رسانه های محلی، مشارکت و پشتیبانی از برگزاری جشنواره های رسانه‌ای و بستر سازی برای برقراری ارتباط دوسویه، اولویت هلدینگ است.

وی گفت: فرهنگ سازی بدون توجه به رسانه و توان فعالان فرهنگی ممکن نیست. وی گفت: در شرایط کنونی، جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند تولید اخبار امیدبخش است.

مهندس گلی ادامه داد: هلدینگ خلیج فارس به انجام مسئولیت های اجتماعی اهتمام جدی دارد و در این راستا بودجه  مشخصی هدف گذاری نموده که قطعا با بهره برداری کامل از پتروشمی ایلام این مهم نیز در استان ایلام به مرحله اجرا گذاشته می شود.

وی حمایت از دانش آموزان ممتاز، مشارکت در تجهیز و توسعه زیرساخت های ورزشی، انجام امور عام المنفعه، حمایت از ورزشکاران ملی و قهرمانان رشته های ورزشی و…،  از جمله موارد مد نظر برای ایفای مسئولیت های اجتماعی برشمرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.